کد خبر : 1496142 | 18 دی 1396 ساعت 01:15 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال؛ از مدعی قهرمانی لالیگا تا تلاش برای کسب سهمیه!

رئال مادرید در نمایشی دور از انتظار و با تساوی امشب در زمین سلتا نشان داد که از همان روز شکست در ال کلاسیکو نسبت به لالیگا قطع امید کرده بود.

رئال؛ از مدعی قهرمانی لالیگا تا تلاش برای کسب سهمیه!

به گزارش "ورزش سه"، رئال در حالی قدم به ورزشگاه سلتا گذاشته بود که با توجه به برتری بارسا در برابر لوانته، فاصله با صدر به 17 افزایش یافته بود(با یک بازی کمتر). رئال محکوم به برد بود و بازی را هم خوب شروع کرد؛ ولی رفته رفته میزبان بر بازی مسلط شد.

 

 

1274652

 

 

کهکشانی ها پس از اینکه از سلتا عقب افتادند، به لطف دو گل گرت بیل خیل سریع جبران کردند و نیمه اول را با پیروزی 2-1 به رختکن رفتند.

شاگردان زیدان در نیمه دوم هیچ نشانی از کیفیت همیشگی خود نداشتند و در نهایت با دریافت گل تساوی تنها یک امتیاز از این بازی کسب کردند. رئال بسیار خوش شانس بود که کیلور ناواس پنالتی آسپاس را مهار کرد، در غیر این صورت دومین شکست متوالی در لالیگا به ثبت می رسید.

 

 

1274650

 

 

حالا فاصله رئال با بارسا 16 امتیاز، با اتلتیکو 7 و با والنسیا 5 امتیاز است. رئال در حالی تیم چهارم جدول است که از تیم پنجم یعنی سویا تنها سه امتیاز بیشتر دارد. هرچند رئال هنوز یک بازی عقب افتاده دارد؛ ولی با کیفیت کنونی و بی انگیزگی شگفت انگیزی که ستاره های این تیم در لالیگا از خود نشان داده اند، کار سختی تا پایان فصل در پیش خواهد داشت و قهرمان دو دوره اخیر اروپا در عین ناباوری در حال حاضر باید برای کسب سهمیه بجنگد!

دیدگاه‌ها