کد خبر : 1497160 | 22 دی 1396 ساعت 17:19 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

با همین روش ادامه می دهیم تا نتیجه بگیریم

کرانچار: عکس العمل هواداران طبیعی است

سرمربی تیم سپاهان می گوید تیمش به تازگی تغییرات زیادی داشته؛ ولی معتقد است با ادامه همین روش به نتیجه می رسد.

کرانچار: عکس العمل هواداران طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

از بازی راضی هستم از نتیجه نه!
از بازی راضی هستم. بازیکنان تلاش کردند، اما از نتیجه راضی نیستم. به ذوب آهن تبریک می‌گویم که از فرصت‌ها استفاده کرد. می‌توانستیم مساوی کنیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. خودم هم ناراحت هستم. از تماشاگران که آمدند و دلگرمی دادند تشکر می‌کنم، اما فوتبال این است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. برتری ما مشخص بود، اما نتیجه را نگرفتیم.

 

با همین روش ادامه می دهیم تا نتیجه بگیریم
طبیعتا بحث شانس را به این مسابقه نمی‌دانم. در نیم‌فصل هم تعداد زیادی مسابقه بود که شانس نداشتیم. خیلی از مسابقاتی که می‌توانستیم با نتیجه پرگل بازی را تمام کنیم یا شکست می‌خوردیم یا اینکه نتیجه را واگذار می‌کردیم.  تیم ما در حال شکل گرفتن است. ما تیم را به تازگی جوان کرده‌ایم و دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد و ما با همین روش کارمان را ادامه می‌دهیم تا به لحاظ نتیجه بتوانیم موفق شویم. اگر بخواهیم پیروزی در هفته اول را بررسی کنیم باید بگویم مقابل پدیده در بهترین وضعیت بودیم.

گل دوم را روی اشتباه فردی خوردیم
وی در پاسخ به این سوال که از دقیقه 75 به بعد شعار حیا کن، رها کن روی سکوها شنیده می‌شد فکر نمی‌کنید این اتفاقات روی روحیه بازیکنان تأثیر بگذارد گفت: ‌زمانی که در 15 دقیقه پایانی بازی هواداران عکس‌العمل نشان دادند ما یک شانس گل نشان دادیم که گل نشد؛ متأسفانه بر اثر اشتباهات فردی و ساده ما گل دریافت می‌کنیم. بر اثر سهل‌انگاری پورقاز باعث شد که گل بخوریم و این موضوع باعث خشم هواداران تیم شد و این موضوع طبیعی است.


عکس العمل هواداران طبیعی است
وی در پاسخ به این سوال که اگر این طور بود، چرا در پایان بازی هواداران پورقاز را تشویق کردند و علیه کرانچار شعار دادند گفت:‌ البته مسئول‌ترین پاسخگو شخص سرمربی است و اگر غیر از این باشد هواداران دست روی یک بازیکن نمی‌گذارند؛ این عکس‌العمل‌ها طبیعی است. الان در تلاش هستیم که تیممان شکل بگیرد که بتوانیم در مسابقات آتی جبران کنیم.

دیدگاه‌ها