کد خبر : 1497275 | 23 دی 1396 ساعت 09:11 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - لسترسیتی

دو تیم چلسی و لسترسیتی، امروز در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که اخیرا توانسته به ثبات خوبی دست پیدا کند و روند خوبی را در هفته های اخیر طی کرده، حالا به دیدار تیم سرسخت و قدرتمندی به نام لستر خواهد رفت. آبی های لندنی در 6 بازی اخیرشان، 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده اند و توانسته اند روند خوبی را طی کنند. آنها با 46 امتیاز از 22 بازی، در رده سوم جدول، پایین تر از سیتی و یونایتد قرار گرفته اند و رقابت تنگاتنگی با یونایتد دارند. کونته می‌داند که شانسی برای قهرمانی در این فصل ندارد و تمرکز خود را بر روی کسب نتایج خوب و حضور در رده دوم قرار داده و تا به اینجا در رقابت تنگاتنگی قرار گرفته است.

 

 

1273198

 

 

در آن سو لسترسیتی با 30 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. آنها که در ابتدای فصل شروع خوبی نداشتند، رفته رفته با تغییر در کادر فنی اوضاع بهتری پیدا کردند؛ ولی بار دیگر در هفته های اخیر دچار افت شدند. لستر در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 2 پیروزی به دست آورده که نشان از روند پر فراز و نشیب این تیم دارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای چلسی، 1 تساوی و 1 پیروزی برای لستر به دست آمده که نشان می‌دهد در دیدارهای مستقیم، شرایط چلسی بسیار خوب بوده و لستر سدی جدی تا به حال برای آنها نبوده است. سیمپسون، مورگان و هوث به صورت قطعی از همراهی لستر به علت مصدومیت محروم خواهند بود و حضور ایبورا، واردی و سیلوا مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1275650

دیدگاه‌ها