کد خبر : 1498660 | 28 دی 1396 ساعت 18:47 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمدزاده از بهترین مدافعان ایران است؛

مظاهری: گفتند این هفته به تمرین ریکاوری تیم ملی نروم

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با اینکه تابع دستور هستم و این هفته به تمرین ریکاوری نمی‌روم، اما این تمرینات خاص است و لازم است در این تمرین حضور داشته باشم.

مظاهری: گفتند این هفته به تمرین ریکاوری تیم ملی نروم

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری گلر ملی دوش ذوب آهن در مورد پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم چون لیاقت این پیروزی را داشتیم. دیدید که توپ‌های کمی روی دروازه من آمد و مدافعان ذوب‌آهن کاری کرده‌اند کارستان.


وی ادامه داد: روی موقعیتی گل خوردیم که ۳۰ درصد امکان گل شدن آن وجود داشت و بدشانسی آوردیم. وحید محمدزاده ۸۹ دقیقه آماده بازی کرد و به نظر من جزء دو یا سه مدافع خوب ایران است و خوشحالم که او و نژادمهدی در خط دفاع ذوب‌آهن بازی‌ می‌کنند. با مدیریت بازی در این دیدار پیروز شدیم و این برد را به مجموعه ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.


 دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تمرینات ریکاوری تیم ملی افزود: صحبت‌هایی انجام شده و آقای خراطی از طرف فدراسیون فوتبال به من پیام داده‌ است که این هفته به تمرین ریکاوری تیم ملی نرویم، اما به نظر من این تمرینات خیلی به ما کمک می‌کند. با اینکه تابع دستور هستم، اما تمرین ریکاوری تیم ملی خاص است و به بازیکنان کمک کرده است و لازم است در این تمرین حضور داشته باشیم. البته اگر آقای قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی صلاح دانسته‌اند که این هفته در تمرین ریکاوری نباشیم، حتماً درست می‌گویند.

دیدگاه‌ها