کد خبر : 1498960 | 30 دی 1396 ساعت 00:48 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

آدبایور:

به خاطر دروغ ونگر، از آرسنال متنفر شدم

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال، اعلام کرد دروغی که آرسن ونگر بعد از جدایی اش از این باشگاه در مورد او گفت، باعث شد تا از آرسنال متنفر شود.

به خاطر دروغ ونگر، از آرسنال متنفر شدم

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم توگویی در ژانویه 2006 از موناکو به آرسنال پیوست و در سه سال  نیمی که در این باشگاه بود، عملکرد خوبی داشت؛ اما در انتقالی غیرمنتظره، در سال 2009 به منچسترسیتی رفت.

 

در آن زمان او متهم شد که برای پول آرسنال را ترک کرده است؛ اما او اکنون ادعا کرد که این آرسن ونگر بوده که او را مجبور به ترک امیریتس کرده است.

 

او به خبرنگاران گفت:" من با آرسن ونگر در دفترش جلسه داشتم و او به من گفت که باید بروم، زیرا او دیگر آینده ای برای من در آرسنال نمی دید. بنابراین من چاره ای جز رفتن به منچسترسیتی نداشتم؛ باشگاهی که از خرید من خوشحال بود.

 

 

1277312

 

 

و روز بعد، وقتی من به منچسترسیتی پیوستم، دیدم که او در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن گفت که من می خواستم بروم، زیرا پیشنهاد مالی هنگفت بود و به دلیل چنین چیزهایی از آن روز، از آرسنال متنفر شدم."

 

آدبایور در اولین رویارویی با آرسنال با پیراهن منچسترسیتی، بعد از گلزنی مقابل این تیم، تمام طول زمین را دوید و در مقابل هواداران توپچی ها، خوشحالی کرد؛ شادی ای که جریمه 25 هزار پوندی برای او به همراه داشت.

 

او در مورد دلیل این خوشحالی هم گفت:" چه چیزی در ذهنم بود؟ اینکه یک زندانی، از زندان خارج شده؛ یک زندانی که آزاد شده است. من سه سال و نیم برای باشگاه بازی کردم. شما من را 3 میلیون پوند خریدید و من هنوز تا 5 سال دیگر قرارداد داشتم؛ اما شما اجازه دادید با 20 میلیون پوند جدا شوم؛ اما می گویید که من به خاطر پول رفتم و به من توهین می کنید.

 

من این را هضم نمی کنم بنابراین باید نشان می دادم کسی که به او توهین می کنید، هنوز چیزهایی برای ارائه کردن دارد."

دیدگاه‌ها