کد خبر : 1499987 | 04 بهمن 1396 ساعت 12:10 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی: طارمی خواست ادای دین کند اما بدتر شد

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است تمام اتفاقات اخیر باعث شد تا نظر بسیاری از هواداران پرسپولیس نسبت به مهدی طارمی تغییر کند.

شاهرودی: طارمی خواست ادای دین کند اما بدتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی نیز یکز پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که در رابطه با موضوع مهدی طارمی با او به صحبت پرداختیم. شاهرودی درباره اتفاقات فوق گفت: در جریان تخلفاتی که صورت گرفته همه می گویند طارمی مقصر است اما فراموش نکنیم او مشاورانی داشته است و قطعا مشاوران او مقصر اصلی این ماجرا هستند. او نمی دانست چه کند و پیش خود گفت در برنامه 90 می تواند از هواداران عذرخواهی کند اما اتفاقاتی پیش آمد که اوضاع بدتر شد.


او ادامه داد: بهرحال بازیکنی مانند طارمی که هم خودش را محروم کرد و هم باشگاه را و با این اتفاق باعث ناراحتی هواداران شده است باید حواس جمع تری داشته باشد. بازیکنی مانند طارمی باید خوب بداند که ما هر چه داریم از هواداران است؛ بنابراین باید به گونه ای رفتار کنیم که رضایت آنها در اولویت باشد. تعارف که نداریم، ما از فوتبال به همه چیز رسیدیم و دلیل اصلی آن هم به هواداران برمی گردد.


مدافع سابق تیم ملی درباره علت به وجود آمدن حواشی حول طارمی در یک برنامه تلویزیونی گفت: متاسفانه پول های زیرمیزی همه چیز را در فوتبال ما به هم ریخته است. قدیم این مسائل وجود نداشت و اگر پولی می آمد برای همه بود. این پول های زیرمیزی فوتبال ما را خراب کرده است و تبعات آن را نیز اکنون می بینیم. هوادار انتظار دارد بازیکن برای تیمش جان دهد اما متاسفانه مکالمه ای می شنویم که به مذاقمان خوش نمی آید بعد همان بازیکن تیم را محروم می کند و پس از آن به جای آنکه بماند به تیمی که نمی تواند یارگیری کند در لیگ قهرمانان کمک کند، عرصه را خالی می کند و کلا از تیم می رود. باید قبول  کنیم با توجه به مسائلی که پیش آمد طارمی باید به هواداران ادای دین می کرد.


شاهرودی ادامه داد: البته اگر انصاف داشته باشیم یک فوتبالیست 10 سال فرصت دارد بازی کند و پولی جمع کند. حالا بماند که در این 10 سال محرومیت و مصدومیت و مسائل این چنینی نیز وجود دارد. اما باید در کنار اینکه قرار است آینده خود را بسازد به هواداران تیم هم دقت کرد. من هم تراسفر شدم اما سعی کردم همیشه جوری باشم که هواداران من را بخواهند. بهرحال این حرف قشنگی نیست که من به عشق پول به پرسپولیس بیایم پولی که قرار است به صورت زیرمیزی به من داده شود.

دیدگاه‌ها