کد خبر : 1501004 | 08 بهمن 1396 ساعت 14:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوشا می‌تواند باز ستاره جام حذفی شود؟

تیم صنعت نفت روز سه شنبه ١٠ بهمن در ورزشگاه تختی آبادان ، در جام حذفی به دیدار استقلال تهران خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه" از مرحله نیم نهایی جام حذفی روز ١٠ بهمن دو تیم صنعت نفت و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار هم خواهند رفت و به همین مناسبت برزیلی های ایران برای این دیدار تمهیدات لازم را دیده اند و در فضای مجازی تبلیغات زیادی به راه انداخته اند و امیدوارند یکی از تیم های فینالیست باشند تا بتوانند بازی نهایی را در خرمشهر برگزار کنند.

 

سوشا مکانی دروازبان این تیم اما در جام حذفی کارنامه‌ی خوبی دارد. این دروازبان شماره ٧٧ این تیم در ٦ بهمن سال ٩٢ در مرحله یک چهارم نهایی به همراه فولاد خوزستانی که در آن سال با حسین فرکی قهرمان لیگ برتر شد به مصاف پرسپولیس رفتند که بازی در وقت قانونی و وقت هایی تلف شده با نتیجه ١ بر ١ مساوی شد که در ضیافت پنالتی مکانی مرد شماره یک غدیر بود و در آن دیدار توانست ضربه های قاسم دهنوی و حسین ماهینی را مهار کند و با از دست رفتن ضربه آخر پرسپولیس توسط خلعتبری در مقابل ضربات مهدی بدرلو، لندر چاوز و پادوانی، سرخ پوشان از جام حذفی خداحافظی کردند .

 

سوشا سال بعد از آن به پرسپولیس تهران پیوست و یکبار دیگر توانست قابلیتهای خود را در جام حذفی نشان دهد. در تاریخ ٤ ابان سال ٩٣ پرسپولیس به دیدار راه آهن در مرحله یک هشتم رفت و به مانند بازی با فولاد خوزستان در پایان ١٢٠ دقیقه بازی با نتیجه ١ بر ١ به پایان رسید و باز هم سوشا مرد شماره یک این دیدار بود و توانست ضربات پنالتی رامین رضاییان ، بهادر عبدی و علی علیپور را مهار کند و خود نیز یک پنالتی برای تمیش گل کند و طالب لو را در مصاف پنالتی شکست دهد.

 

حالا مکانی بعد از یک مدت دوری از فوتبال ایران دوباره به ایران و خوزستان برگشته و امیدوار است شماره پیراهن ٧٧ به مانند فولاد خوزستان در صنعت هم برای او خوش یمن باشد و با درخشش در دیدار روز سه شنبه با استقلال تهران پیروز میدان شوند و محبوبیت خود را در برزیل ایران اضافه کند و خود و تیمش را به فینال جام حذفی برساند.

 

1279338

دیدگاه‌ها