کد خبر : 1501277 | 09 بهمن 1396 ساعت 16:13 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اوکراین به مقام سوم پرشین کاپ رسید

تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین با پیروزی برابر آذربایجان مقام سوم پرشین کاپ 2018 را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی دومین دوره پرشین کاپ فوتبال ساحلی که به میزبانی باشگاه پارس جنوبی در دهکده ورزشی بوشهر برگزار می‌شود، تیم‌های ملی اوکراین و آذربایجان که در دو مسابقه اخیرشان برابر ایران و اسپانیا شکست خورده بودند، از ساعت 16 امروز به مصاف هم رفتند.

 

سیدورنکو ویتالی، وویتوک ماکسیم، اسچریتسیا یوری، بوروفسکی اولگ و زاووروتنی یاروسلاف به سرمربیگری آندروسنکو ترکیب ابتدای مسابقه اوکراین را تشکیل می‌دادند و برای آذربایجان هم الچین گاسیموف، عمید نظروف، عبدل علی‌اف، اورخان ممدوف و رمیل علی‌اف با تصمیم ایلخان عزیززاده به‌عنوان پنج بازیکن اصلی وارد زمین شدند.

رمیل علی‌اف در دقیقه 2 آذربایجان را پیش انداخت ولی در ادامه اوکراین سه گل توسط اولگ(2 بار) و ماکسیم در دقایق 4، 8 و 23 به گل رسید، اما آذربایجانی‌ها در لحظات پایانی مسابقه برای جبران نتیجه تلاش کردند و دو گل توسط اورخان ممدوف و صبیر در دقایق 33 و 34 زدند.

 

در حالی که تنها 9 ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود وویتوک ماکسیم با ضربه تماشایی دروازه آذربایجان را باز کرد تا اوکراین در این مسابقه به پیروزی 4 بر 3 برسد و در جایگاه سوم پرشین کاپ 2018 فوتبال ساحلی قرار بگیرد.

بازی نهایی پرشین کاپ بین تیم‌های ملی ساحلی ایران و اسپانیا از ساعت 17:30 آغاز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

عکس‌ها از: مهدی جعفری

دیدگاه‌ها