کد خبر : 1501490 | 10 بهمن 1396 ساعت 14:04 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم‌زاده با وایت بورد آمد (عکس)

منصور ابراهیم زاده سرمربی جدید طلایی پوشان خیلی زود شروع به تفهیم مسائل فنی به بازیکنان تیمش کرد.

ابراهیم‌زاده با وایت بورد آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" پس از اخراج زلاتکو کرانچار و ناکامی کریم قنبری در تنها فرصتی که در اختیار داشت، مدیران باشگاه سپاهان پس از بررسی هایی که انجام دادند، در نهایت روی منصور ابراهیم زاده به جمع بندی رسیدند و این مربی بامداد امروز وارد اصفهان شد.

 


ابراهیم زاده که صبح امروز با استقبال هواداران سپاهان در فرودگاه مواجه شده بود، در اولین جلسه تمرینی تیم که پس از معارفه او با بازیکنان انجام شد، با استقبال مدیران باشگاه و حضور آنها با دسته گل در تمرین روبرو شد تا با روحیه خوبی تیمش را آماده مصاف برابر پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر کند.


سرمربی جدید طلایی پوشان اگرچه در تمرین امروز انجام کارهای تاکتیکی را به کریم قنبری سپرده بود و نظاره گر بازیکنان شده بود، در بخشی از تمرینات به میانه زمین آمد و با آوردن وایت بورد شروع به توضیح برنامه های مورد نظر خود به بازیکنان کرد. ابراهیم زاده پیش تر نیز علاقه زیاد خود را به استفاده از وایت بورد برای نشان دادن کارهای تاکتیکی نشان داده بود و در اولین تمرین با طلایی پوشان هم از این موضوع غافل نشد تا خیلی زود بازیکنان را با برنامه های مورد نظر خود آشنا کند.

 

 

 


عکس ها از شهرام شریفی

دیدگاه‌ها