کد خبر : 1501591 | 10 بهمن 1396 ساعت 19:11 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار گرفتند؛

کوئیلیو: حقوق ماهانه بازیکنان ما 300 دلار است

سرمربی تیم آیزاول هند علیرغم شکست تیمش مقابل ذوب آهن از عملکرد شاگردانش ابراز خوشحالی کرد.

کوئیلیو: حقوق ماهانه بازیکنان ما 300 دلار است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو کوئیلیو منزس سرمربی تیم آیزاول هند پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سختی بود. پیش از این هم توضیح دادم که به دلیل صادر نشدن ویزا، دو شب را از دست دادیم و سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و صادر نشدن ویزا همراه نداشتیم. گل دقیقه سه ذوب‌آهن تأثیر زیادی روی ما گذاشت. درست است که شکست خوردیم، اما به تیمم افتخار می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال آیزاول هند گفت: دو بازیکن ۱۹ ساله داشتیم و برای این بازی بسیار خسته بودیم چون از آیزاول به دهلی و سپس به ترکیه سفر کردیم و در نهایت به ایران آمدیم.


منزس در مورد اینکه آیا آب و هوای سرد اصفهان روی شکست تیمش تأثیرگذار بوده است، اظهار کرد: همه چیز به ذهنیت بازیکنان برمی‌گردد. بارها به بازیکنان گوشزد کردم که شرایط آب و هوایی و مشکلاتی که برای ما پیش آمد را فراموش کنند و بازی خود را انجام دهند، اما این اتفاق نیفتاد.


سرمربی تیم آیزاول هند در مورد اینکه ذوب آهن چقدر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شانس دارد، افزود: فراموش کردم به تیم حریف تبریک بگویم و ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. این تیم موقعیت‌های بسیار خوبی در طول بازی داشت و خوش‌شانس بودیم که فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد.


منزس در پایان در مورد اینکه تیمش می‌توانست پس از به تساوی کشاندن بازی، با یک بازی انتحاری حتی به پیروزی فکر کند، تصریح کرد: به بازیکنان گفته بودم که تساوی را حفظ کنند و اگر فرصتی پیش آمد به دنبال پیروزی باشند.

 

بد نیست بدانید حقوق یک ماه بازیکن ما ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است و در شهری کوچک و فقیر هستیم و بودجه ما بسیار کم است. باید با این واقعیات هم کنار بیاییم. در مجموع تیم‌های هندی بودجه کمی دارند و شرکتی وجود ندارد که از فوتبال هند حمایت کند.

دیدگاه‌ها