کد خبر : 1502030 | 12 بهمن 1396 ساعت 21:31 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ناکامی اینتر در جذب ستاره پی اس جی

خاویر پاستوره، هافبک آرژانتینی پی اس جی، در یک ماه مهلت نقل و انتقالات زمستانی گزینه جدی خرید اینتر محسوب می شد.

دلیل ناکامی اینتر در جذب ستاره پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، پیرو اوسیلیو مدیر اجرایی باشگاه اینتر اعتراف کرد که او و همکارانش به اینکه بتوانند خاویر پاستوره را از پاری‌سن‌ژرمن بخرند امید چندانی نداشتند هرچند که تلاش خود را برای جذب وی انجام دادند.

 

 

1262109

 

 

طی روزهای اخیر اخبار فراوانی در خصوص تلاش اینتر برای خرید هافبک آرژانتینی سابق پالرمو منتشر و گفته شد که محدودیت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید بازیکن با توجه به قانون بازی جوانمردانه مالی، این باشگاه را برای فروش یکی از بازیکنانش از جمله پاستوره یا لوکاس مورا تحت فشار قرار خواهد داد که این اتفاق برای مورا رخ داد و او راهی تاتنهام شد. به این ترتیب پرونده انتقال پاستوره به اینتر که طرف ایتالیایی خواهان جذب قرضی او بود، بسته شد و این بازیکن آرژانیتنی در پارک دو پرنس ماند.

 

اوسیلیو در این خصوص به شبکه مدیاست ایتالیا گفت:« ما هر کاری از دست‌مان ساخته بود انجام دادیم. در طول روند مذاکرات همیشه صادقانه حرف زدیم و گفتیم که شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای نیست که بتوانیم پاستوره را به میلان بیاوریم. همچنین هرگز مذاکره‌ای جدی میان ما و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن صورت نگرفت. اینتر اما همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد جنگید.»

 

دیدگاه‌ها