کد خبر : 1502655 | 15 بهمن 1396 ساعت 16:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

موضع باشگاه درباره حضور بازیکنان در جلسه با هدایتی

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هماهنگی‌ای بابت حضور بازیکنان در جلسه خصوصی با حسین هدایتی از سوی آنها صورت نگرفته است.

موضع باشگاه درباره حضور بازیکنان در جلسه با هدایتی

به گزارش "ورزش سه"، بحث حضور بازیکنان پرسپولیس در جلسه خصوصی با حسین هدایتی به حاشیه بزرگی تبدیل شده است و انتقادات زیادی را در پی داشته است. در این ارتباط با توجه به حواشی زیادی که پیش از این بابت کمک‌های هوادار متمول باشگاه رقم خورده، هواداران این تیم معتقدند در شرایط فعلی که باشگاه از حیث مالی شرایط مناسبی دارد بازیکنان نباید با حضور در جلساتی اینچنینی تمرکز خود را معطوف به این مسائل کنند.


حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه صحبت‌های امروز خود حول حضور برانکو ایوانکوویچ در کمیته اخلاق، درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در جلسه با هدایتی نیز پاسخ داد. سرپرست سرخپوشان گرشاسبی در مورد حضور بازیکنان در جلسه خصوصی با حسین هدایتی و اینکه گفته می‌شود با هماهنگی باشگاه بوده و کمک‌های هوادار متمول چطور در باشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا مشکلی دوباره شکل نگیرد اینطور پاسخ داد: ما از هیچکس درخواست کمک نکردیم و پرسپولیس سر پای خود هست و هواداران عاشقی که خودشان به حساب باشگاه واریز می‌کنند و بهترین کمک آنها همین ارسال پیامک به سامانه معرفی شده توسط باشگاه است. بچه ها بعضی اوقات در مراسمات مختلفی حاضر می‌شوند اما ما هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای درست شود. بنابراین باشگاه دست نیاز به سوی هیچ کس دراز نکرده و از زمانی که بنده آمدم همین بوده و هر زمان هم نیاز باشد به هواداران عزیزمان اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها