کد خبر : 1504321 | 22 بهمن 1396 ساعت 08:11 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیوکاسل - منچستریونایتد

دو تیم نیوکاسل یونایتد و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه سنت جیمز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی نیوکاسل - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در تعقیب سیتی هستند و هر چند امید زیادی به قهرمانی ندارند ولی در تلاش هستند که اختلاف امتیاز را حفظ و کاهش دهند. سیتی شب گذشته موفق به کسب پیروزی 5-1 مقابل لسترسیتی شد و حالا اختلاف را به 16 رسانده و یونایتد در صدد آن است که بار دیگر این اختلاف کاهش پیدا کرده و به 13 امتیاز برسد. شاگردان مورینیو در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در فرم خوبی قرار دارند. حال هواداران انتظار دارند در این بازی خارج از خانه، 3 امتیاز کسب شود.

 

 

1280900

 

 

در آن سو نیوکاسل یونایتد با 25 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 تساوی، 1 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و همین فرم و نتایج اخیرشان مقابل یونایتد نشان می‌دهد که کلاغ ها می‌توانند مانع سختی مقابل یونایتد باشند. در حقیقت، در 6 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یونایتد و 2 تساوی به دست آمده است.

 

 بایی، ابراهیموویچ، بلیند و فلینی به علت مصدومیت نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند و حضور مارکوس رشفورد هنوز مشخص نیست. برای نیوکاسل نیز خسوس گومز به صورت حتمی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند و حضور سلیمانی، الیوت و کلارک مشخص نیست.

 

1282676

دیدگاه‌ها