کد خبر : 1504455 | 22 بهمن 1396 ساعت 19:33 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز آرام در نوکمپ؛

بارسلونا 0 - 0 ختافه؛ دومین لغزش پیاپی

بارسلونا با ارئه نمایشی نه چندان خوب در خانه با تساوی بدون گل برابر ختافه متوقف شد.

بارسلونا 0 - 0 ختافه؛ دومین لغزش پیاپی


به گزارش "وزش سه"، بارسا در روزی که بدترین نمایش خود را از بدو ورود والورده ارائه داده و قادر به خلق موقعیت های چندان مهمی نبود، مقابل ختافه متوقف شد تا بعد از تساوی برابر اسپانیول، در دومین هفته متوالی امتیاز از دست بدهد.

 

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ختافه با پرس شدید روی بازیکنان بارسا اجازه بازیسازی را از آنها گرفته بود. اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه 17 برای ختافه ایجاد شد اما تکل بسیار خوب بوسکتس مانع باز شدن دروازه بارسا شد.

 

1282780

 

در دقیقه 28 بارسا در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما شوت لیونل مسی به مدافعان ختافه برخورد کرد. در ادامه باز هم جریان بازی بدون ایجاد هیچ موقعیتی دنبال می شد و ختافه موفق به بستن راه نفوذ ستاره های بارسا شده بود.

 

در اواخر نیمه اول روی همکاری پورتیو و آنخل، ختافه می توانست صاحب موقعیت شود اما یری مینا با پوشش مناسب مانع شد تا 45 دقیقه اول بدون حتی یک ضربه در چارچوب از طرفین به اتمام برسد.

 

1282794

 

اما در نیمه دوم بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و اولین موقعیت نصیب بارسلونا شد. لوییس سوارز در موقعیت تک به تک بهترین بخت را برای گلزنی داشت اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 58 این کوتینیو بود که می توانست قفل دروازه ختافه را باز کند اما ضربه او با عکس العمل گایتا همراه بود. در دقیقه 67 یک بار دیگر لئو مسی از روی یک موقعیت ایستگاهی صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف راهی بیرون شد.

 

1282793

 

در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و بارسا علیرغم مالکیت بر توپ و میدان قادر به خلق موقعیت نبود. در دقیقه 77 و روی ارسال دمبله، یری مینا می توانست زننده گل بارسا لقب بگیرد اما ضربه سر او با اختلاف کمی به یبرون رفت.

 

در دقیقه 82 لیونل مسی موقعیت مناسبی برای گلزنی  به دست آورد اما در مرحله اول ضربه او توسط گلر اسپانیول مهار شد. در ادامه تعلل آلبا باعث شد باز هم مسی صاحب فرصت شود اما این بار هم گایتا عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 92 و روی ارسال دمبله، سوارز می توانست گل نجات بخش را به ثمر برساند اما ضربه سر او به زیبایی توسط گایتا مهار شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها