کد خبر : 1504626 | 23 بهمن 1396 ساعت 16:05 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز یک – مس رفسنجان 2

لیگ یک/ سامره به استقلالی‌ها هم رحم نمی‌کند

تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه مقابل مس رفسنجان شکست خورد.

لیگ یک/ سامره به استقلالی‌ها هم رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته یک امروز با 4 دیدار آغاز شده که در یکی از این بازی ها شهرداری تبریز میزبان مس رفسنجان بود. در اواخر نیمه اول که پرحادثه دنبال می شد، امیر خدامرادی دروازه شهرداری را باز کرد اما دقایقی بعد ورزکار دروازه تیم خودی را باز کرد تا میزبان به بازی برگردد. در نیمه دوم که بازی با نتیجه تساوی در حال پیگیری بود، جواد مولایی دومین گل مس رفسنجان را به ثمر رساند و سه امتیاز شیرین را از تبریز برای این تیم به ارمغان آورد.

 

شهرداری تبریز پس از روند خوبی که در هفته های اخیر داشت و در دو بازی گذشته 4 امتیاز کسب کرده بود، امیدوار بود که با ادامه این روند از جمع تیم های پایین جدول فاصله بیشتری بگیرد اما حریف امروز تیم دین محمدی در فرم بسیار خوبی قرار داشت و یک شکست خانگی را برای شهرداری رقم زد. شهرداری تبریز با این باخت 24 امتیازی باقی ماند و در رده پانزدهم قرار گرفتند.

 

شاگردان علی سامره که در نیم فصل دوم لیگ آزادگان عملکردی فوق العاده داشته اند، پس از هفت بازی بدون باخت، امروز هم مقابل شهرداری تبریز پیروز شدند و با 36 امتیاز ضمن قرار گرفتن در رده هفتم جدول، زنگ خطر را برای مدعیان بالانشین لیگ یک به صدا درآوردند. مس رفسنجان پس از کسب 14 امتیاز از 6 بازی نیم فصل دوم، نشان دادند که اگر لغزش مدعیان در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد، می توانند خود را به عنوان شانس جدی صعود به لیگ برتر معرفی کنند.

دیدگاه‌ها