کد خبر : 1507706 | 06 اسفند 1396 ساعت 19:58 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

از حضور این همه تماشاگر هیجان‌زده بودم

حدادی: همیشه دوست داشتم جلوی خانواده‌ام بازی کنم

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم، باید روی تاکتیک های دفاعی خوب کار کنیم.

حدادی: همیشه دوست داشتم جلوی خانواده‌ام بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادی بعد از برتری تیم ملی بسکتبال مقابل عراق اظهار داشت: بازی بعد از چندین و چند سال که این همه تماشاگر را در استادیوم ندیده بودیم، هیجان زده بودیم. خودم دوست داشتم که همیشه جلوی خانواده خودم بازی کنم. در نیمه اول کمی با عجله بازی کردیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم. فکر می کنم تماشاگران هم لذت بردند. امیدوارم که مردم به این روند ادامه دهند و در بازی های آینده که تیم های بزرگتر به ایران می آیند، حمایت بیشتری نیاز داریم. خیلی خوشحالم که سالن امشب بعد از مدت ها پر شد.


وی درباره اینکه خطاهای زیادی بازیکنان عراق او را عصبانی کرده بود، عنوان کرد: کلا می خواهند مرا عصبانی کنند چون می دانند حامد عصبانی شود، روی بازی اش تاثیر می گذارد. من به این روش بازی عادت کردم. این بازیکنی که امروز جلوی من بازی کرد، جوان بود و می خواست مانع من شود. خیلی زود شاید عصبانی شوم اما زود هم به حالت عادی بازمی گردم.


حدادی درباره اینکه برخلاف بازی قبلی او و صمد نیکخواه به سایر بازیکنان بیشتر پاس می دادند، گفت: بیشتر توپ ها در هنگام حمله دست من یا صمد است. سعی می کنیم به دیگر بازیکنان هم پاس بدهیم تا کار تیمی انجام دهیم. اصلا اینکه یک بازیکن 40 امتیاز بیاورد و تیم ببازد، فایده ای ندارد.  


وی در پایان درباره آمار خوب دفاعی ایران در بازی های اخیر بیان داشت: مسلما به نظر من دفاعمان خیلی خوب است. هنوز جلوی تیم های قوی بازی نکردیم و باید در آینده بیشتر این موضوع را نشان دهیم. اتفاقا من معتقدم که ما از نظر دفاعی خیلی خوب هستیم و در گذشته هم این را نشان داده ایم. اگر بخواهیم پیشرفت کنیم، باید روی تاکتیک های دفاعی خوب کار کنیم.

دیدگاه‌ها