کد خبر : 1508066 | 08 اسفند 1396 ساعت 12:59 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوبخت: شاید بازبینی مجددی در سیاست های فعلی داشته باشیم

واکنش سخنگوی دولت به خطر تعلیق ورزش ایران

سخنگوی دولت به بحث های اخیر پیرامون رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی دولت به خطر تعلیق ورزش ایران

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقاتی که برای کشتی گیر ایرانی در رقابت های جهانی زیر 23 سال رخ داد و در نهایت باعث محرومیت 6 ماهه او و محرومیت 2 ساله مربی اش شد، صدای اعتراض رسول خادم را در هفته های اخیر بلند کرده است. رییس فدراسیون کشتی در چند مصاحبه اخیر خود به انتقاد روش فعلی پرداخته و اعلام کرده برای فرار ورزش ایران از تعلیق و محرومیت های سنگین باید فکری شود. 


در حالی که دیروز محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش اعلام کرد به زودی در این باره تصمیم گیری های جدیدی انجام می شود، امروز هم سخنگوی دولت در نشست خبری خود به سوالی پیرامون این موضوع پاسخ داد.


محمدباقر نوبخت درباره آینده عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی و احتمال محرومیت‌ فدراسیو‌های ایران به این دلیل و‌ موضع دولت در این باره گفت: شاید نیاز باشد بازبینی مجددی در سیاست‌ها در هر موردی داشته باشیم. البته الان سیاست متفاوت‌تری نسبت به گذشته نداریم. اگر‌جمع بندی جدید اتخاذ شود اطلاع رسانی خواهیم کرد.


باید دید طبق وعده ای که سخنگوی دولت داده، در آینده تصمیم گیری جدیدی در رابطه با چگونگی برخورد با چنین مساله ای انجام می شود یا همچنان روال قبلی ادامه دار خواهد بود.

دیدگاه‌ها