کد خبر : 1508479 | 10 اسفند 1396 ساعت 14:01 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینفانتینو پنجره پرسپولیس را باز می کند؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد موضوع محرومیت این تیم را از رییس فیفا پیگیری می کند.

اینفانتینو پنجره پرسپولیس را باز می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان حضور رییس فیفا در تهران کوتاه است، اهالی و مسئولان فوتبال ایران قصد دارند در همین مدت کوتاه تمام خواسته های خود را با جیانی اینفانتینو درمیان بگذارند. 


موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس که چندی پیش حتی پای رییس جمهور ایران را هم وسط کشیده بود، مساله ای است که مسئولان این باشگاه قصد دارند با رییس فیفا در میان گذاشته و از او درخواست کمک کنند. 


حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که امروز در دیدار اهالی فوتبال با رییس فیفا حضور داشت، در این باره گفت: این موضوع را حتما به اطلاع اینفانتینو خواهیم رساند، چرا که پرسپولیس به ناحق بیشترین محرومیت را سپری کرده است. البته در این محرومیت یک پنجره از نقل و انتقالات باقی مانده و این محرومیت برای باشگاهی که بیشترین طرفداران در قاره آسیا را دارد، منصفانه نیست. رییس فیفا امروز حضور طرفداران پرشمار فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی خواهد دید و امیدوارم که درخواست ما موثر واقع شود.


باید دید با توجه به صحبت های گرشاسبی و درخواست باشگاه پرسپولیس از رییس فیفا، آیا حضور اینفانتینو در ایران می تواند باعث بخشیده شدن پرسپولیس از محرومیت نقل و انتقالاتی در تابستان 97 باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها