کد خبر : 1510577 | 19 اسفند 1396 ساعت 01:08 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

جایزه شتر به ‌دروازه‌بان تیم ملی الجزایر نرسید!

دروازه‌بان الجزایری الاتفاق در ثانیه‌های پایانی نتوانست مقابل الهلال کلین‌شیت کند و جایزه جالب توجهی که برای وی در نظر گرفته شده بود را از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان تیم‌های الاتفاق و الهلال از ساعت ۲۱ جمعه شب به مصاف هم رفتند که با توجه به شرایط بالای جدول، برد در این دیدار برای الهلال از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

با توجه به ۴۹ امتیازی بودن الهلال عربستان و ۴۵ امتیازی که الاهلی عربستان تا پیش از مسابقات این هفته داشتند، الهلال با پیروزی برابر الاتفاق به دنبال تداوم صدرنشینی و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی بود، اما آنها پس از ۱۰ مسابقه در لیگ، در این دیدار خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

الاتفاق در حالی توانست این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد که تا لحظات پایانی با ۲ گل از الهلال پیش بود اما محمد الشلهوب، ستاره ۳۷ ساله این تیم بعد از حضور تعویضی‌اش در زمین توانست در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده دروازه گلر الجزایری الاتفاق را باز کند تا او از یک جایزه جالب و ارزشمند محروم شود.

 

قبل از دیدار الاتفاق برابر الهلال عربستان، نواف بن عصای، عضو افتخاری باشگاه الاهلی به رایس مبولحی، دروازه‌بان تیم ملی الجزایر و باشگاه الاتفاق عربستان وعده داده بود در صورت کلین‌شیت مقابل الهلال یک شتر به او هدیه خواهد داد، اما گلی که این دروازه‌بان در ثانیه‌های پایانی از محمد الشلهوب خورد او را از این جایزه محروم کرد.

 

1288891

دیدگاه‌ها