کد خبر : 1511721 | 23 اسفند 1396 ساعت 12:32 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

گالاس:

چلسی زمان ما از بارسا و مسی نمی‌ترسید

ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی تاکید کرد که آنها هیچگاه از بارسلونا و لیونل مسی ترسی نداشتند.

چلسی زمان ما از بارسا و مسی نمی‌ترسید

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی امروز مقابل بارسلونا در نوکمپ صف آرایی خواهند کرد. دیدار دور رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا در آستانه دیدار برگشت، گالاس مدعی شد که چلسی در زمان حضور او در این تیم، ترسی از رقیب قدرتمند خود نداشت.

 

 

1290070

 

 

او گفت:" در آن زمان چلسی تیم قدرتمندی بود. وقتی برای یک تیم قدرتمند بازی می‌کنید، نباید راجع به حریف صحبت کنید. می‌دانستیم که خیلی خوب هستیم. در رختکن حتی راجع به حریف حرف هم نمی‌زدیم. اینکه مثلا مسی چه بازیکن خوبی است و .... . یا اینکه من نگران هستم زیرا باید او را مهار کنم. نه، نه زیرا همه می‌دانستند که چه کار باید کنند.  تمام اطلاعات لازم را از مربی ام (مورینیو) دریافت می‌کردم؛ سپس روی عملکردم در زمین متمرکز بودم. راستش را بخواهید، فکر می‌کنم دو بار مقابل مسی بازی کردم و او گلی نزد. البته در تقابل اول، او پس از 15 دقیقه مصدوم شد.

 

برای من خیلی مهم بود که با مسی روبرو شوم زیرا متوجه می‌شدم که مدافع خوبی هستم یا نه. در آن زمان مسی هنوز جوان بود ولی همه راجع به او صحبت می‌کردند. تصاویری از او دیده بودم و پیش خودم می‌گفتم: اوه خدای من، باید او را مهار کنم. بنابراین بهترین راه حل را برایش پیدا کردم."

دیدگاه‌ها