کد خبر : 1513753 | 08 فروردين 1397 ساعت 16:12 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی نفر به نفر تیم ملی برابر الجزایر

تیم ملی توانست در دومین بازی تدارکاتی جدی اش در مسیر جام جهانی تیم الجزایر را دو بر یک شکست دهد و این نتیجه در حالی به دست آمد که ترکیب تیم نسبت به بازی برابر تونس تغییرکرده بود.

بررسی نفر به نفر تیم ملی برابر الجزایر

به گزارش " ورزش سه" کارلوس کی روش بعد از بازی با الجزایر با وجود پیروزی تیم ملی، نسبت به شرایط بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران ناراحت بود و اعلام کرد که برای رساندن آن ها به سطح بازی برابر تیم های بزرگ دنیا باید زمان بیشتری بازیکنان لیگ داخلی را در اختیار داشته باشد. کی روش در دو بازی تدارکاتی تیم ملی از بازیکنان مختلفی استفاده کرد و روش های متنوعی را به کار گرفت. بازیکنان در این دو بازی برخی به دنبال حضور در لیست 23 نفره جام جهانی و برخی دیگر به دنبال جایگاه در ترکیب اصلی بودند اما آنچه مشخص است اینکه کی روش هنوز از وضعیت آمادگی بازیکنان راضی نیست و باید دید در بازی های تدارکاتی آینده چه برنامه هایی دارد. در اینجا نگاهی داریم به عملکرد بازیکنانی که در این دوبازی برای تونس و الجزایر برای تیم ملی به میدان رفتند.

 

  • علیرضا بیرانوند

دو بازی و یک اشتباه؛ او در دوبازی تدارکاتی تیم ملی به طور ثابت و کامل درون دروازه بازی کرد و عملکرد خوبی داشت. بیرانوند به غیر از گلی که برابر الجزایر روی خروج اشتباهش خورد عملکرد خوبی داشت و نشان داد در فرم مناسبی است.

 

1292038

 

  • پژمان منتظری


پژمان منتظری بعد از مصدومیت های طولانی با روزهای اوجش فاصله دارد و نیازمند زمان و بازی های بیشتری است تا بتواند به شرایط آرمانی برسد؛ اما با این وجود او در برابر الجزایر نمایش خوبی داشت. آمادگی پژمان در این مقطع اتفاق خوبی برای تیم ملی و استقلال به حساب می آید.

 

1292033

 

  • محمدرضا خانزاده


در دو بازی تدارکاتی تیم ملی به عنوان مدافع ثابت تیم ملی بازی کرد. او روحیه جنگندگی و نیروی جوانی و استعدادی دارد که کی روش را متقاعد کرده تا در دو بازی دشوار تدارکاتی از او استفاده کند هرچند به نظر کمبود تجربه بین المللی همان مشکل اصلی است.

 

  • روزبه چشمی


او در بازی اول نشان داد بازیکن بازی خوان و باهوشی است؛ اما از نظر فیزیکی برای بازی در دفاع میانی و مقابله با مهاجمان خطرناک در جام جهانی باید بیشتر رشد کند.

 

  • وریا غفوری و رامین رضاییان؟


دو مدافع راست با خصوصیات متفاوت. هر کدامشان می تواند در شرایط خاصی در ترکیب تیم ملی به بازی گرفته شود.وریا آمادگی بالایی دارد و رامین در سطح بالاتری بازی می کند؛ هرچند در این ماه ها کمتر به میدان رفته است؛ اما موضوع مهم این است که تیم ملی در هر دو بازی برابر تونس و الجزایر از نظر تدافعی در سمت راست دچار مشکل بود. هر دو مدافع نیازمند هماهنگی بیشتری با مدافعان وسط تیم ملی هستند.

 

  • سعید آقایی و میلاد محمدی؟


سعید آقایی نیز بازیکنی باکیفیت اما باتجربه بین المللی پایین است. به نظر می رسد میلاد محمدی مدافع چپ اصلی تیم ملی در جام جهانی باشد و کی روش درحال پیدا کردن یک آلترناتیو برای او است.

 

1292035

 

  • سعید عزت اللهی


عزت اللهی دربازی برابر الجزایر باردیگر در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کرد و تا زمان حضورش تیم ملی عملکرد بهتری داشت. او با اعتماد به نفس بالایی بازی کرد و صرف نظر از یکی دو اشتباه سطح بالاتری را به نمایش گذاشت.

 

1292040

 

  • مسعود شجاعی


شجاعی در بازی برابر الجزایر به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد که به خاطر سبک بازی تهاجمی و ریسکی اش یکی دو اشتباه (در رویارویی با ریاض محرز) داشت. کی روش شجاعی را در این پست تست زد اما اینکه چقدر پسندید مشخص نیست ؛ با این حال یک شجاعی باتجربه و آماده مهره ای مناسب و قابل تکیه در جام جهانی خواهد بود.

 

  • احسان حاج صفی


احسان حاج صفی در تیم ملی در پستی متفاوت بازی می کند. تیم ملی با یک هافبک دفاعی بازی می کند و حاج صفی در پست هافبک میانی سمت چپ بازی می کند.او بازیکنی بی جانشین در ترکیب تیم ملی به نظر می رسد و در هر دوبازی نیز یار اصلی بود.

 

1292047

 

  • کریم انصاریفرد


کریم انصاریفرد در بازی دوم تیم ملی برابر الجزایر در پست هافبک میانی سمت راست بازی کرد.کی روش در این پست امید ابراهیمی ، مسعود شجاعی و سامان قدوس را هم امتحان کرد. شاید این همان پستی باشد که اشکان دژاگه در صورت آمادگی در آن بازی می کند.

 

1292030

 

  • امید ابراهیمی و سامان قدوس


کی روش هر دو بازیکن را برای بازی در پست هافبک میانی سمت راست امتحان کرد. ابراهیمی فیزیکی و دفاعی تر است اما قدوس تکنیک و سرعت بالاتری دارد ضمن اینکه با توجه به روش بازی تیم ملی که براساس توپ گیری و انتقال سریع بازی می کند قدوس می تواند گزینه مناسبی برای این پست باشد.

 

1292036

 

  • مهدی طارمی


او در پست وینگر چپ هم نمایش خوبی داشت و تا زمانی که درون زمین بود یکی  از بهترین های تیم ملی بود. طارمی نشان داد در صورت آمادگی می تواند یکی از امیدهای اصلی تیم ملی در جام جهانی برای گلزنی به تیم های بزرگ باشد.

 

1292009

 

  • سردار آزمون


او نشان داد هرچقدر آماده تر باشد بیشتر گل می زند. او در شرایط آمادگی نسبی هم  در ده دقیقه  یک گل فوق العاده در کلاس جهانی را به الجزایر زد. او این گل را روی پاس فوق العاده علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.

 

1292037

 

  • علیرضا جهانبخش


 او نشان داد یکی از بهترین بازیکنان آسیا در پست وینگر راست است وشاید کاملترین آن ها... جهانبخش در بازی با الجزایر نشان داد می تواند مهره کلیدی تیم  ملی در جام جهانی باشد.

 

1292029

 

  • وحید امیری


امیری در بعضی از بازی ها حتی می تواند گزینه اصلی تیم ملی در پست وینگر چپ باشد. پرتلاش و سخت کوش و تکنیکی با سرعت بالا  از او بازیکنی کاربردی ساخته است. گفته می شود آمار دوندگی او نزدیک به آمار دوندگی در لیگ برتر انگلستان است.

 

1292032

 

  • کاوه رضایی


بازی خوب او برابر تونس می توانست زمینه ساز یک گل باشد. دوندگی و قدرت بدنی و البته سرعت می تواند نام او را در لیست نهایی کی روش نیز قرار بدهد.

دیدگاه‌ها