کد خبر : 1513889 | 09 فروردين 1397 ساعت 15:41 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

ماجر در بحران عمیق بعد از شکست

موضوع سوء مدیریت و عدم توانایی رباح ماجر سرمربی تیم ملی الجزایر در برقراری نظم بین شاگردانش، موضوع اول رسانه های این کشور بعد از دو بازی دوستانه آنها با تانزانیا و ایران است.

ماجر در بحران عمیق بعد از شکست

به گزارش "ورزش سه" ،انتقادات به واکنشی که ریاض ماحرز به تعویضش در دقیقه 67 دیدار ایران-الجزایر انجام داد و بدون دست دادن با رباح ماجر از زمین خارج شد ختم نمی شود. این رسانه ها به غیبت براهیمی و بن طالب بعد از بازی با تانزانیا پرداخته اند و توضیح رسمی فدراسیون مبنی بر مصدومیت آنها را زیر سوال برده اند؛ چرا که تصاویر ویدئویی نشان می دهد که این دو در بازگشت بدون هیچ مشکلی با پورتو و شالکه در حال تمرین هستند.


منابع متعددی خبر از درگیری این دو بازیکن با کادر فنی و فدراسیون فوتبال الجزایر قبل از ترک اردو داده اند. از طرفی با درخواست آمپولی برای به خدمت گرفتن بن ناصر برای یک بازی مهم در سری B  ایتالیا موافقت شد در حالی که قرار گرفتن بازی با ایران در تقویم فیفا، چنین حقی را به آمپولی نمی داد.  


بعد از خروج جنجالی ریاض ماحرز از زمین این بار نوبت تایدر، دیگر ملی پوش الجزایری بود که 15 دقیقه قبل از سوت پایان مسابقه، به دلیل نیمکت نشینی در هر دو بازی تانزانیا و ایران، راهی رختکن شود. این بازیکن باشگاه امپکت مونترال که چند روز قبل نامش در میان تیم منتخب MLS ثبت شده بود، حتی تهدید کرده که با ادامه این وضع از حضور در تیم ملی انصراف خواهد داد.


نفرات دیگری چون هانی، بن صباینی، فرهت، بوخنشوش یا سودانی نیز هر کدام به دلایلی چون پست و منطقه بازی یا سیستم مورد نظر سرمربی اظهار نارضایتی کرده اند.   


خیرالدین زتچی، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر سعی کرده است تا با گفتگو با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی به این بحران خاتمه دهد ولی رسانه های این کشور مسئله را عمیق تر از آن دانسته و نسبت به حل مشکلات در آینده نزدیک خوشبین نیستند.

 

دیدگاه‌ها