کد خبر : 1514321 | 11 فروردين 1397 ساعت 17:52 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 کریستال پالاس را شکست بدهد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.

پیروزی شیرین لیورپول در خانه کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان یورگن کلوپ از حریف عقب افتادند اما در نیمه دوم، سادیو مانه و محمد صلاح، دو بار دروازه پالاس را باز و سه امتیاز این را به نصیب قرمزها کردند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد تا اینکه در دقیقه 9، بازیکنان کریستال پالاس اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه لیورپول ایجاد کردند اما لوکاس کاریوس با یک واکنش عالی، مانع از گلزنی ویلفرد زاها شد.

اما تنها 4 دقیقه بعد، تیم میزبان به گل رسید. زاها که با پاس کریستین بنتکه صاحب موقعیت شده بود، در محوطه جریمه لیورپول توسط کاریوس سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لوکا میلیوویویچ پشت ضربه قرار گرفت و بعد از فریب دادن کاریوس، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1292663

 

بعد از این گل لیورپولی ها پیش کشیدند و تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. سرانجام در دقیقه 30 چیزی نمانده بود که قرمزها به گل تساوی برسند پاس فیرمینو در موقعیت آفساید به مانه رسید و این موقعیت خوب از دست رفت.

در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم این لیورپولی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و تیم میزبان با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. در دقیقه 49 بود که ارسال عالی جیمز میلنر از سمت راست محوطه جریمه پالاس در مقابل دروازه به مانه رسید و او هم با یک ضربه بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1292665

 

لیورپول می توانست بلافاصله به گل دوم برسد اما ضربه والی تماشایی صلاح، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات لیورپول ادامه داشت و در مقابل بازیکنان پالاس روی ضدحملات صاحب دو موقعیت عالی شدند اما هر دو موقعیت را بنتکه از دست داد.

پس از آن برای دقایقی از فشار حملات لیورپول کاسته شد اما در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی، بار دیگر آنها بر شدت حملات شان افزودند و سرانجام در دقیقه 84 به گل برتری رسیدند. این بار روی ارسال رابرتسون بود که توپ روی اشتباه مدافعان کریستال پالاس در مقابل دروازه به صلاح رسید و او هم بعد از یک کنترل خوب، با ضربه ای دقیق، حساب کار را 2-1 کرد.

بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کردند اما نتوانستند به گل برسند و بازی با برتری لیورپولی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها