کد خبر : 1514988 | 15 فروردين 1397 ساعت 01:46 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: باید قبول کرد رئالی ها قوی تر بودند

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، تایید کرد که از شکست تیمش مقابل رئال ناراحت است اما معتقد است که تیم حریف به وضوح قوی تر بود.

بوفون: باید قبول کرد رئالی ها قوی تر بودند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال بود و در پایان این شاگردان زیدان بودند که با دو گل از کریس رونالدو و تک گل مارسلو به پیروزی رسیدند. با این نتیجه رویای بوفون برای فتح چمپیونزلیگ بسیار کمرنگ شد اما او معتقد است که رئالی ها بی تردید تیم برتر میدان بودند.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما دیدیم که رونالدو چه بازیکنی است و همیشه همین بوده؛ یک بازیکن در سطحی استثنایی که در کنار لئو مسی به سطح فوق العاده ای رسیده است.

 

این به آن معنی است که ارزش آنها را باید با مارادونا و پله مقایسه کرد؛ از نظر توانایی شان در رقم زدن سرنوشت بازی ها و جام هایی که برای تیم های شان می برند.

 

1293389

 

 

اشتباهات رخ می دهد و وقتی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنید، آنها شما را مجبور می کنند که بی دقت تر از همیشه بازی کنید. این به خاطر آن است که مقابل بهترین ها قرار گرفته اید و وقتی در مورد افرادی صحبت می کنیم که 500 گل زده اند، دلیل اش همین است.

 

من به شدت احساس ناامیدی و افسوس می کنم زیرا احتمالا نمی توانیم به مرحله بعد رقابت ها برسیم و این یک افسوس بزرگ است اما وقتی مقابل بعضی حریفان قرار می گیرید، باید این تشخیص را داشته باشید که آنها قوی تر هستند."

دیدگاه‌ها