کد خبر : 1514992 | 15 فروردين 1397 ساعت 02:07 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: نباید گل سوم را دریافت می کردیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که اگر تیمش به جای شکست 3-0، با دو گل بازی را به رئال واگذار می کرد، شانس جبران نتیجه را در دیدار برگشت داشت.

آلگری: نباید گل سوم را دریافت می کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امشب کریس رونالدو در همان دقایق ابتدایی رئال را پیش انداخت و در نیمه دوم هم با یک ضربه برگردان تماشایی حساب کار را 2-0 کرد. در ادامه و با اخراج دیبالا، رئال به گل سوم رسید تا کار یوونتوسی ها در دیدار برگشت دشوار شود.

 

آلگری به خبرنگاران گفت:" وقتی مقابل چنین تیم هایی بازی می کنید، به کمی شانس هم نیاز دارید و مهمتر از همه اینکه باید امیدوار باشید رونالدو شب بدی داشته باشد. ما روی گل اول کمی ساکن و سردرگم بودیم. پس از آن برای یک ساعت خوب بازی کردیم.

 

 

1293395

 

 

هرچند ما 3-0 باختیم اما برای یک ساعت مقابل تیمی که روی ضربات آخر ویران کننده است، خیلی خوب بازی کردیم. این اتفاقی نیست که آنها در 4 سال اخیر، سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده اند.

 

ما این شانس را داشتیم که بازی را مساوی کنیم اما از موقعیت مان استفاده کردیم و توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت. گل سوم من را ناامید کرد. ما باید تلاش می کردیم تا بازی را 2-0 نگه داریم و بعد در مادرید به دنبال به دست آوردن یک نتیجه فوق العاده باشیم.

 

اکنون باید روی ادامه فصل تمرکز کنیم. ما سری آ و کوپا ایتالیا را داریم و بعد باید ببینیم در بازی برگشت چه رخ می دهد. نتیجه 3-0 ناامید کننده است. برای بازی برگشت سرخیو راموس محروم است و اگر بازی 2-0 بود، امید داشتیم."

دیدگاه‌ها