کد خبر : 1515129 | 15 فروردين 1397 ساعت 17:12 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه از رکورد خودش در لیگ یک عبور کرد؛

رکورد نکونام توسط اسکوچیچ شکسته شد

تیم فوتبال خونه به خونه موفق شد از رکورد 713 دقیقه گل نخوردن که در نیم فصل اول به نام خودش ثبت شده بود، گذر کند.

رکورد نکونام توسط اسکوچیچ شکسته شد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خونه به خونه در نیم فصل اول با جواد نکونام موفق به خلق رکوردی چشم گیر شد و 713 دقیقه دروازه خود را بسته نگه داشت؛ حالا این تیم با دراگان اسکوچیچ امروز در مقابل شهرداری تبریز از این رکورد گذر کرد.


شاگردان اسکوچیچ از هفته 23 ام که مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند هیچ گلی دریافت نکردند و در ادامه مقابل تیم های ایران جوان بوشهر، بادران، ماشین سازی، آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان و در نهایت راه آهن دروازه خود را بسته نگه داشتند.


امروز شاگردان اسکوچیچ در چارچوب هفته سی ام این رقابت ها میزبان شهرداری تبریز هستند و در شرایطی که تا دقایق میانی نیمه دوم با یک گل از حریف خود پیش هستند، در دقیقه 70 موفق شدند از رکورد 713 دقیقه که با نکونام ثبت کرده بودند، گذر کنند و حالا با امیدواری بیشتری به صعود فکر می کنند.


البته خونه به خونه در نیم فصل اول در شرایطی این رکورد را با نکونام خلق کرد که تنها 2 بار گلزنی کرده بود ولی در زمان سرمربیگری اسکوچیچ آنها در 4 دیدار با پیروزی از زمین خارج شده اند و سه دیدار نیز با تساوی بدون گل برای آنها خاتمه یافته است و موفق به ثبت 9 گل در این زمان شدند که رشد چشم گیری را نسبت به نیم فصل اول در این تیم در فاز تهاجمی نشان می دهد.

دیدگاه‌ها