کد خبر : 1515734 | 18 فروردين 1397 ساعت 15:27 | 192.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقابله به مثل با آبی اناری ها

خشم زیدان؛ برای بارسا گارد افتخار تشکیل نمی دهیم

اینگونه به نظر می رسد که بارسا پیش از ال کلاسیکوی 16 اردیبهشت قهرمانی خود در لالیگا را مسجل خواهد کرد و طبق رسمی قدیمی رئال می تواند برای دشمن قدیمی گارد افتخار تشکیل دهد.

خشم زیدان؛ برای بارسا گارد افتخار تشکیل نمی دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا در برنابئو میزبان اتلتیکو خواهد بود و در صورت پیروزی بر این تیم و برد امشب بارسا بر لگانس، فاصله آبی اناری ها با تیم دوم(اتلتیکو) به 12 امتیاز افزایش خواهد یافت. این به آن معناست که بارسا می تواند تا قبل از هفته 36، قهرمانی خود را مسجل کند و در ال کلاسیکو منتظر گارد افتخار رئال باشد.

 

 

1293392

 

 

زیدان که در نشست خبری دربی شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در این مورد گفت:« برای بارسا گارد افتخار تشکیل نمی دهیم. پس از قهرمانی ما در جام باشگاه های جهان، بارسا باید برای ما گارد افتخار تشکیل می داد و این کار را نکرد. پس ما هم در موقعیت مشابه این کار را انجام نمی دهیم و این تصمیمی است که من گرفته ام.

البته الان تمرکز من فقط روی دربی و کسب سه امتیاز آن است. این یک بازی لالیگا است و برد در آن برای هواداران ارزش زیادی دارد. اتلتیکو الان بالاتر از ما در رده دوم قرار دارد و معتقدم به شایستگی هم در این رتبه قرار گرفته است. ما هدف مان کم کردن فاصله با این تیم است. در مورد گارد افتخار تصمیم مان قطعی است و دیگر به سوالی در این مورد پاسخ نخواهم داد.»

 

 

1293273

 

 

دربی: در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و برای مصاف با اتلتیکو کاملا آماده هستیم. می خواهیم به روند بردهای مان ادامه دهیم و تمام تلاش مان را برای این مهم خواهیم کرد.»

 

استراحت دادن به رونالدو:« در این مورد خیلی طبیعی با او صحبت کرده ام و مشکلی وجود ندارد. می دانیم که برخی بازیکنان باید بیشتر استراحت کنند. در مورد جزئیات چیزی به شما نمی گویم و همه چیز بین خود ما باقی خواهد ماند.»

 

دیدگاه‌ها