کد خبر : 1516226 | 20 فروردين 1397 ساعت 12:36 | 131.4K بازدید | 8 دیدگاه

محاکمه غیابی مدیرعامل تراکتور در موج فوتبال

حرکت جنجالی تلویزیون تبریز علیه آجورلو!

مجری محبوب تبریزی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند در حالی که با بدقولی مدیرعامل تراکتورسازی برای حضور در این برنامه مواجه شده بود، خطاب به صندلی خالی آجورلو انتقادهای تندی را بر زبان آورد.

حرکت جنجالی تلویزیون تبریز علیه آجورلو!

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی حال و روز خوبی ندارد؛ نتایجی که این تیم در ماه های گذشته کسب کرده، صدای هواداران را در آورده و کار به جایی رسیده که در فضای مجازی و ورزشگاه یادگار انتقادهای تندی نسبت به مدیریت باشگاه و برخی بازیکنان مطرح می شود. مساله ای که اکثر هواداران تراکتورسازی روی آن اجتماع نظر دارند، ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه است اما هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.


در این بین برنامه موج فوتبال که یکشنبه شب ها روی آنتن شبکه سهند می رود و محبوب ترین برنامه فوتبالی این شبکه است هم نظرسنجی درباره علل ناکامی تراکتورسازی گذاشت که مدیریت باشگاه بیشترین رای را در این خصوص آورد. مجموع این اتفاقات سبب شد تا میلاد وطن پرست مجری محبوب این برنامه از مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی دعوت کند تا در برنامه شب گذشته حاضر شود و به پرسش های مطروحه پاسخ بدهد اما آجورلو بدقولی کرد و به این برنامه نرفت تا وطن پرست با ابتکار عملی جالب انتقادهای تندی راعلیه مدیرعامل تراکتورسازی مطرح کند.


مجری موج فوتبال در این خصوص گفت: «از سال گذشته که نتایج ضعیف تراکتورسازی شروع شد، پیام های زیادی در صفحه شخصی خودم و برنامه موج فوتبال دریافت کردم که از ساغلام و آجورلو دعوت به حضور در برنامه کنید. ما برای حضور ساغلام با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و قرار بود بیاید اما نیامد. این درحالی است که او خودش اعلام آمادگی کرده بود که در برنامه حاضر شود اما بعدا به ما گفت که مدیران باشگاه اجازه حضورش در برنامه را نداده‌اند.»


وطن پرست ادامه داد: «آقای آجورلو را هم دعوت کردیم، ما دو هفته به احترام ایشان هیچ مهمانی را دعوت نکردیم، به این امید که ایشان بیاید اما نیامد. ما با مهمانی که دعوت می کنیم، کار شخصی نداریم. اگر کار داشتیم تلفنی صحبت می کردیم. به احترام مردم این میهمانان را دعوت می کنیم و آجورلو باید می آمد که نیامد. متاسفانه آقای آجورلو هم مثل مدیرعامل قبلی (عباسی) نگاه از بالا به پایین به ما دارد. آجورلو این نگاه را دارد که به کسی جواب ندهد و راجع به هیچ چیز حرفی نزند. او فعلا هم که پنهان شده و فقط حرف هایش را آنطور که می خواهد در سایت باشگاه می زند. هیچ چیز دیگری را هم پاسخگو نیست.»


ابتکار جالب مجری برنامه موج فوتبال وقتی رقم خورد که او با صندلی خالی آجورلو در برنامه مصاحبه کرد! وطن پرست گفت: «ما آجورلو را دعوت کردیم اما نیامدند. حالا فرض را بر این می گیرم که او جلوی من نشسته و با همین فرض سوالاتم را از ایشان مطرح می کنم!»

 

1294620


در ادامه وطن پرست به شرح ذیل سوالاتش را از صندلی خالی آجورلو مطرح کرد:


-آقای آجورلو سلام! به نظر شما تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ضعیف نتیجه نگرفته است؟ متاسفانه نیستند که جواب بدهند!


-چرا در نقل و انتقالات ضعیف عمل کردید؟


- آقای آجورلو! شما که مسائل مالی باشگاه را می دانید و از ماجرای اعتصاب بازیکنان هم باخبر هستید؛ با توجه به اینکه 45 میلیارد تومان از اسپانسرها و اپراتورها درآمدزایی داشتید، این پول ها کجا رفته است؟ متاسفانه آقای آجورلو نیست که جواب بدهد.


-چرا قرارداد بازیکنان خارجی شفاف سازی نمی شود. درحالی که گفته می شد هر وقت بازی کنند پول می گیرند اما ظاهرا اینگونه نبوده است.


-درباره سربازان و جذب آنها صحبت کنید. مگر ما در تیم های پایه سرباز نداریم، مگر استعداد نداریم که بتوانند به تیم بزرگسالان بروند؟ اگر در تیم های پایه سرباز دکتر و فیزیوتراپ داریم، دلیلش چیست؟


-شما با قاطعیت گفتید با عالیشاه برخورد می کنید اما هیچ اتفاقی نیفتاد و فقط می خواستید در آن مقطع تیم از زیر فشار خارج شود.


- درباره محمد نوری گفته بودید تیم پارس جنوبی محروم می شود اما نشد.


-آقای آجورلو! شما هیچ کاری انجام ندادید و هرچه گفتید ادعای خالی و پوچ بود. اوج هنرنمایی شما اخراج بازیکنی بود که قرارداد و سربازی اش تمام شده بود و الان هم عالیشاه در تهران عشق و حال می کند و در کنار پرسپولیس است.


-آقای آجورلو! تمام باشگاه ها با مربیان خود یا تمدید کردند یا تکلیف شان روشن است اما شما هیچ کاری نکرده اید. آیا ساغلام قرار است بماند؟ قرار است برود؟


***

بخش پایانی حرف های وطن پرست اوج انتقادهای او به مدیرعامل تراکتورسازی بود:«چرا با رسانه ها و هواداران صحبت نمی کنید، اگر به برنامه می آمدید، نگاه های مثبت به عملکرد شما بیشتر می شد. ما دوست داشتیم جواب این سوالات را از شما بشنویم اما نیامدید. می خواستیم قضاوت با مردم باشد؛ چرا شفاف سازی نمی کنید؟ من نمی خواهم خیلی از مسائل را بگویم که بار حقوقی پیدا کند. همه می دانند در باشگاه چه خبر است و چه اتفاقی افتاده؟ چرا پسر فلان صاحب هتل باید به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی باشد؟ این ها سوالات من و همه مردم تبریز است که آجورلو باید جوابش را می داد اما به برنامه نیامد».


با توجه به جو بدی که علیه مدیرعامل تراکتورسازی در تبریز ایجاد شده است، چه اتفاقاتی طی روزهای آینده برای این باشگاه رخ می دهد. شاید این مسائل منجر به تغییر اساسی در مدیریت باشگاه بشود.

دیدگاه‌ها