کد خبر : 1516485 | 21 فروردين 1397 ساعت 15:35 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران:

به هیچ عنوان یوونتوس را دست کم نمی گیریم

فردا شب در برنابئو رئال میزبان یوونتوس است و برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان حتی باخت 0-2 هم کفایت خواهد کرد.

 به هیچ عنوان یوونتوس را دست کم نمی گیریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال که بازی رفت را 0-3 پیروز شده، فردا بدون راموس و ناچو و با زوج دفاعی متفاوت واران-وایه خو برابر یوونتوس سراسر انگیزه قرار خواهد گرفت.

 

 

1294826

 

 

رافا واران، مدافع فرانسوی رئال در مورد بازی فردا گفت:« بازی دشواری برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت. آنها می دانند که در فوتبال هر چیزی ممکن است و برای حمله کردن و پیروزی به برنابئو می آیند. ما هم به هیچ عنوان برای یه تساوی بدون گل به میدان نمی آییم و هدف مان چیزی غیر از پیروزی نیست. می دانم که بازی خطرناک و متفاوتی در پیش است و به هیچ وجه یووه را دست کم نخواهیم گرفت.»

 

غیبت راموس:« فردا راموس را نداریم و درغیاب او وظیفه سنگینی روی دوش من است. مسئولیت پذیری و شجاعت هدایت تیم از خط دفاعی را دارم و می دانم که باید در سطح بالایی ظاهر شوم. می دانم چگونه باید به تیم کمک کنم. باید مثل راموس در دفاع متمرکز باشم، فریاد بزنم و تیم را به جلو هدایت کنم.»

 

ایگواین:« او مهاجمی بسیار خطرناک است و یک خطر دائمی برای هر خط دفاعی محسوب می شود. گونسالو همیشه بوی گل می دهد و از زمان حضورش در رئال، ارتباط خوبی با وی دارم. او در رختکن همیشه بمب روحیه بود.»

 

رونالدو:« او فوق العاده استثنایی است و بازیکن بسیار مهمی برای رئال محسوب می شود. وقتی نیست، غیبت او کاملا به چشم می آید و این طبیعی است هرچند که رئال پر از بازیکنان بزرگ است و مجموعه ای رقابت طلب در اختیار داریم.»

 

وایه خو:« خسوس مدافع خوبی است که البته تجربه بالایی در لیگ قهرمانان ندارد ولی کیفیتش بالاست و در تمرینات نیز او را آماده دیده ام. وقتی بازی می کند، اعتماد به نفسش کاملا به چشم می آید. خسوس می داند که فردا باید محتاط و کاملا متمرکز باشد. همه ما به او ایمان داریم و می دانم که بازی خوبی انجام خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها