کد خبر : 1517125 | 24 فروردين 1397 ساعت 17:25 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

فصل بارسا تحت تاثیر سرنوشت رئال در لیگ قهرمانان

بارسلونا با حذف عجیب و غریبش برابر رم، فصل خوب و رویایی خود را به معنای واقعی کلمه ویران کرد.

فصل بارسا تحت تاثیر سرنوشت رئال در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسا فصل را با وجود از دست دادن نیمار خوب شروع کرد و در لالیگا با بردهای متوالی، خیلی زود توانست با رقبا فاصله بگیرد. آبی اناری ها از افت محسوس رئال به خوبی سود بردند و در روزهای پایانی سال 2017 با پیروزی 0-3 مقابل کهکشانی ها خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لالیگا مطرح کردند. حالا و به فاصله 7 بازی تا پایان رقابت ها، بارسا به فقط 10 امتیاز برای قهرمان شدن نیاز دارد. 

 

 

1294958

 

 

در کوپا دل ری نیز بارسلونا راهی فینال شده و 8 روز دیگر باید به مصاف سویا برود اما اوضاع برای این تیم در لیگ قهرمانان خوب پیش نرفت. بارسا با وجود برتری 4-1 بر رم در بازی رفت یک چهارم نهایی، در بازی برگشت 3-0 شکست خورد و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت.

 

حالا بارسا به جای رویای سه گانه، باید به فکر دبل در رقابت های داخلی باشد و این در حالی است که دشمن همیشگی این تیم یعنی رئال، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده و شانس این را دارد تا برای سومین سال متوالی، فاتح این جام ارزشمند شود.

 

 

1295556

 

 

پیش از این دو بار شاهد چنین اتفاقی بوده ایم. سال 1998 و 2016، بارسا در لالیگا و کوپا دل ری قهرمان شد ولی رئال با وجود ناکامی در این دو جام، توانست فاتح لیگ قهرمانان شود و هر دو قهرمانی بارسا کاملا تحت تاثیر این موفقیت رئال قرار گرفت. 

امسال نیز وضعیت به همین منوال است و اگر رئال بتواند برای بار سیزدهم قهرمان اروپا شود، دبل بارسا را تحت تاثیر شدید قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها