کد خبر : 1517200 | 24 فروردين 1397 ساعت 18:26 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارناوال شادی در رشت با پیروزی سپیدرود

هواداران سپیدرود که امروز هم همانند جدال‌های دیگر با حضور خود در استادیوم حامی بزرگی برای سرخپوشان گیلانی بودند، بعد از پیروزی مقابل تراکتور به جشن و شادمانی در مسیر منتهی به رشت پرداختند.

کارناوال شادی در رشت با پیروزی سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود موفق شد جدال حساس خود مقابل تراکتورسازی را با برتری یک گله خاتمه دهد تا اکنون در فاصله دو بازی مانده به پایان فصل شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر برای خود متصور شود.


در پس پیروزی بزرگ سپیدرود مقابل شاگردان ساغلام و تراکتورسازی اما حمایت ویژه هواداران این تیم که سکوها را کاملا به تسخیر خود در آورده بودند نمود چشمگیری داشت. اتفاقی که باعث شده بود تا گزارشگر بازی نیز بارها در طول نیمه از تریبون خود سود برده و از هواداران درخواست کند با توجه به پر شدن ظرفیت استادیوم راهی سردار جنگل نشوند.

حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران از سپیدرود در این جدال سرنوشت ساز در نهایت باعث پیروزی بزرگ شاگردان علی کریمی شد. بیش از 25 هزار هوادار سپیدرود در پایان این بازی کارناوال شادی و جشن خود را با توجه به بالا رفتن شانس بقای تیمشان شکل دادند و اکنون در رشت فضایی مشابه روزی که این تیم موفق به کسب جواز صعود شده بود، رقم خورده است.
 

 

 

 

 

عکس: احمد کیایی

دیدگاه‌ها