کد خبر : 1517326 | 25 فروردين 1397 ساعت 10:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - والنسیا

دو تیم بارسلونا و والنسیا، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - والنسیا

 

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها با 79 امتیاز صدرنشین لالیگا اسپانیا هستند و 11 امتیاز با تیم دوم لیگ یعنی اتلتیکو فاصله دارند. آنها توانسته اند جایگاه مطمئنی در صدر جدول برای خود دست و پا کنند و در فاصله 7 بازی مانده به پایان لیگ، در پی بهبود جایگاه خود هستند تا زودتر عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. دیدار دشوار آنها امروز مقابل والنسیا، تیم سوم جدول برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که خفاش ها، شرایط دشواری را برای آبی اناری ها به وجود آورند.

 

 

1292768

 

 

از سوی دیگر، پس از حذف بارسا از چمپیونزلیگ، این اولین بازی آنها خواهد بود و از این حیث اهمیت بسیار بالایی دارد که آبی اناری ها بتوانند به پیروزی رسیده و شرایط را بهبود ببخشند.

 

در آن سو والنسیا با 65 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید رده چهارمی کسب کرده است. خفاش ها در 5 بازی اخیر خود به پیروزی رسیده اند و فرم بسیار خوبی را در هفته های اخیر طی کرده اند. حال باید دید آنها با این فرم خوب مقابل بارسا چه عملکردی خواهند داشت.

 

در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی برای بارسا، 1 تساوی و 1 پیروزی برای والنسیا به دست آمده است. سرجی سمپر به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و حضور راکیتیچ و دینیه مشخص نیست. در آن سو، کوکلین و خیمنز قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1295774

دیدگاه‌ها