کد خبر : 1517774 | 27 فروردين 1397 ساعت 12:12 | 234.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از نود می‌خواستم حتما بدرخشم

قلی‌زاده: از هواداران استقلال متشکرم

علی قلی زاده ستاره این روزهای فوتبال ایران یک بازی درخشان دیگر مقابل سیاه جامگان انجام داد تا همچنان مورد توجه رسانه ها و علاقمندان به فوتبال باشد.

قلی‌زاده: از هواداران استقلال متشکرم

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره ملی پوش که قراردادش با باشگاه سایپا به اتمام خواهد رسید قصد دارد شانس خود را در تیم دیگری دنبال کند و شاید مهمترین هدف او ادامه درخشش در یک تیم خارجی است. مقصدی که او را به اهداف ملی اش نزدیکتر خواهد کرد.


گفت و گوی ورزش سه با قلی زاده که پاسخ او به اغلب سوال های این روزهاست بخوانید:


پس از گلزنی به سیاه جامگان شادی گل خاصی انجام دادی، آیا منظور خاصی از این شادی گل داشتی؟


بعد از آنکه توپم وارد دروازه شد فقط خوشحالی گل کردم و اینکه گزارشگر اعلام کرد از شأن این بازیکن به دور است، اصلا من کار خاصی انجام ندادم. فکر کنم ایشان فوتبال دنیا را تماشا نمی کنند، اکثر بازیکنان اروپایی چنین شادی گل هایی دارند مثل پوگبا که چنین حرکتی را قبلا انجام داده بود، این فقط خوشحالی گل بود و فکر نمی کنم کار اشتباهی انجام داده باشم. نه توهینی داشتم و نه خواستم هواداران مشهدی را تحریک کنم فقط شادی گل بود، همین. در آن لحظه این خوشحالی به ذهنم رسید و اینطور خوشحالی کردم.

 

1295684


باتوجه به پیروزی تان مقابل نفت و سیاه‌جامگان دو بازی‌ آینده‌تان با گسترش و پیکان را چطور ارزیابی می‌کنی و به نظرت می‌توانید این دو تیم را نیز به راحتی شکست داد؟


ما مقابل نفت و سیاه‌جامگان بازی آسانی نداشتیم و شکست این دو تیم خیلی سخت بود علی‌الخصوص نفت که بازیکنان و سرمربی خوبی در اختیار دارد و گذر از این تیم واقعا سخت بود. سیاه جامگانی ها هم با وجود آنکه سقوطشان قطعی شده بود اما در این بازی با تمام قوا بازی کردند پس نمی توان گفت بازی آسانی مقابل این دو تیم داشته ایم. باتوجه به آن دو بازی، مطمئنا مصاف های آینده مان هم آسان نخواهد بود. آن هم باتوجه به مدعی بودن پیکان برای کسب سهمیه آسیایی.


فکر می کنی با این اوصاف فصل را با نایب قهرمانی به پایان خواهید رساند؟


امیدوارم. ما اگر بتوانیم دو بازی آینده مان را هم با پیروزی به پایان برسانیم با فاصله ای اندک نسبت به استقلال و ذوب آهن می توانیم با نایب قهرمانی فصل را تمام کنیم تا یک ذهنیت خوب از سایپا، کادرفنی و بازیکنانی که در این تیم حضور دارند بجا بگذاریم. فکر نمی کنم هیچ کس ابتدای فصل به ما می توانست اینطور اعتماد کند و پیش بینی می کرد که سایپای فصل گذشته چنین نتایجی کسب خواهد کرد.


شنیده می‌شود که با پایان گرفتن فصل به استقلال خواهی رفت، آیا این خبر صحت دارد و آیا به این تیم خواهی رفت؟


بله من هم چنین اخباری را شنیده ام. اما همه آنها در حد حرف‌وحدیث‌ است و هنوز به شخصه نه پیشنهادی به دستم رسیده و نه صحبتی با باشگاه سایپا در این خصوص صورت گرفته است. اما با این وجود از هواداران استقلال که دائم پیگیر حضور یا عدم حضورم در این باشگاه هستند و کامنت‌ها و پست‌هایی در این رابطه می‌گذارند تشکر می‌کنم.


طرفدار کدامیک از دو تیم سرخابی هستی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟


با احترام به هر دو تیم باید بگویم که از بچگی فوتبالم را در سایپا شروع کردم و نه استقلالی‌ام و نه پرسپولیسی، فعلا بازیکن سایپا و طرفدار این تیم هستم. خیلی ها تا من را می بینند می گویند امکان ندارد طرفدار یکی از این دو تیم نباشید و باید یا طرفدار استقلال باشی یا پرسپولیس؛ به نظرم بایدی وجود ندارد. از بچگی هم نه جایی بیان کردم و نه دنبال این صحبت ها بودم که کسی پشت سرم بگوید علی قلی زاده پرسپولیسی است یا استقلالی تا یکسری طرفدار را بخواهم دور خودم جمع کنم. از طرفداران هر دو تیم تشکر می کنم و این لطفشان را می رساند که از من می خواهند به تیم های تحت حمایتشان بروم.

 

1292644


تو و مهدی ترابی طوری زندگی و بازی می کنید که حول و حوش شما به آن صورت حاشیه نیست، چرا؟


خب ما سعی می کنیم فقط به اهدافمان فکر کنیم و چه زمانی که در سایپا و در اختیار تیم ملی هستیم فقط آنچه از ما خواسته می شود را انجام دهیم و خودمان را از حاشیه ها دور کنیم. مطمئنا این را همه می دانند که شنیده شدن حواشی پشت سر یک بازیکن جلوه خوبی ندارد.


چطور با وجود مشکلاتی که سایپا امسال پشت سر گذاشت اعتراض و گلایه ای نداشتی؟


امسال شرایط در سایپا سخت گذشت اما مطمئنا مدیریت و علی آقا تمام تلاششان را کردند که این مشکلات به تیم آسیب نرساند. آقای دایی نمی خواستند این مشکلات باعث شود تا موفقیت و نتایج خوبی که کسب کردیم از بین برود و ایشان با مدیریت کردن بحران های پیش پای سایپا و حمایت آقای درویش تیم را به جایگاهی خوب رساندند.


تو از ابتدای فصل عملکرد خوبی در سایپا داشتی اما بعد از حضور در ریکاوری های تیم ملی درخشیدی، درست است؟

 

مطمئنا حضور در تیم ملی و تمرینات زیرنظر کارلوس کی روش عملکرد هر بازیکنی را تحت الشعاع خود قرار می دهد. ضمن اینکه در این مدت کم تا جام جهانی خودم هم خیلی انگیزه دارم تا هرطور شده نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کنم. ضمن اینکه می خواستم حرف و حدیث های بعد از رفتنم به برنامه نود را از روی خودم بردارم.


چرا؟


چون هر فوتبالیستی که به برنامه نود دعوت می شود بعد از آن گفته می شود که دچار افت می شود اما من تمام توانم را گذاشتم تا این صحبت ها بعد از حضورم در نود به گوش نرسد، اگرچه من به این حرف اعتقادی ندارم که هر بازیکنی که به برنامه نود می رود دیگر نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. اما با همه این اوصاف تلاشم را بیشتر کردم تا حتی قبل از حضور در برنامه هم بهتر دیده شوم.

 


باتوجه به آنکه تیم ملی در پست تو تعدد بازیکن دارد فکر می کنی جز بازیکن حاضر در روسیه باشی؟


دقیقا همین طور است و در پست من لژیونرهای خوبی حضور دارند اما قطعا من هم دست از تلاش برنمی دارم و تمام تلاشم را برای دیده شدن و دعوت شدن به کار می برم ولی تصمیم گیرنده شخص دیگری است و باید دید مدنظر آقای کی روش هستم یا خیر.


نظرت درباره تماشای بازی تان توسط سرمربی تیم ملی چیست؟


من نمی دانستم که آقای کی روش بازی را تماشا کرده است و بعد از بازی این موضوع را متوجه شدم که این موضوع خیلی خوشحالم کرد. امیدوارم عملکردم در این بازی ایشان را راضی کرده باشد.

دیدگاه‌ها