کد خبر : 1518333 | 29 فروردين 1397 ساعت 10:16 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی دیرهنگام دن گاسپار با ایرانی ها

مربی دروازه بان های سابق تیم ملی فوتبال بعد از گذشت چند ماه از جدایی اش پیام خداحافظی منتشر کرد.

خداحافظی دیرهنگام دن گاسپار با ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، دن گاسپار که یکی از یاران کارلوس کی روش در سال های اخیر در تیم ملی به شمار می رفت، در یک سال اخیر با مشکلاتی مواجه و در نهایت از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 


این مربی پرتغالی که وظیفه آماده سازی دروازه بان های تیم ملی را داشت، بعد از یک دوره جدایی کوتاه مدت برای بازی های حساس از جمله ازبکستان که منجر به قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی شد، به نیمکت تیم ملی بازگشت. این مربی اما بار دیگر در هنگام سفر به کره جنوبی حاشیه هایی را در فرودگاه دوبی به وجود آورد که در نهایت خداحافظی همیشگی اش را به همراه داشت.


دن گاسپار که مدتی قبلی با فدراسیون ایران قراردادش را فسخ کرد و جای خود را به لوپز به عنوان مربی دروازه بان های تیم ملی داد، در متنی که روی صفحه شخصی خود منتشر کرده، از هواداران و بازیکنان ایران خداحافظی و برای آنها در جام جهانی آرزوی موفقیت کرده است. 


متن منتشر شده از سوی این مربی پرتغالی در ادامه آمده است: 


خداحافظ ایران و سلام آینده!


در 6 سال اخیر، باعث افتخار بوده که برای تیم ملی ایران به عنوان دستیار مربی و مربی دروازه بان ها فعالیت کنیم. برای روبرو شدن با فرصت های جدید هیجان زده هستم و دوست دارم تجربیات ارزشمندی که در پروژه های استثنایی پیشین به دست آورده ام، با افراد جدید به اشتراک بگذارم. 


خوشحالم که در کنار تیمی بودم که به جام جهانی 2014، جام ملت‌های 2015 و جام جهانی 2018 صعود کرد.  موفقیت های ما نتیجه حضور یک گروه با استعداد و سخت کوش بود. افتخار می‌کنم که کنار آنها فعالیت کردم.


برای بازیکنان تیم ملی نیز احترام ویژه ای قائل هستم. با وجود تمام موانع، انها با شجاعت و عشق به کشورشان بازی کردند. از هواداران که در این مدت حمایتی استثنایی از ما به عمل آوردند ممنونم. آنها فوتبال دوستانی پرشور و فوق العاده اند. برای ایران که خود را برای جام جهانی 2018 آماده می‌کند، خوشحالم. شکی ندارم که آنها به بهترین شکل نماینده کشورشان در این رقابت‌ها خواهند بود. از تمام افرادی که در این مدت از من پیروی کردند، ممنونم. از تمام حمایت‌های شما ممنونم و برایتان بهترین ها را آرزو دارم.


با پایان این فصل، به دنبال شروع جدید هستم و منتظرم ببینم که آینده چه چیز برایم خواهد داشت. خوشحالم که در خانه و کنار خانواده ام هستم.

دیدگاه‌ها