کد خبر : 1520645 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 16:06 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی بومی جواب نداد؛

میانگین یک امتیاز برای کرانچار و ابراهیم زاده !

میانگین امتیازات منصور ابراهیم زاده که برای بهبود شرایط سپاهان آمده بود، از کرانچار بیشتر نشد.

میانگین یک امتیاز برای کرانچار و ابراهیم زاده !

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر با شکست یک بر صفر برابر استقلال تهران خاتمه یافت، تا سپاهانی ها باز هم شکرگزار عدم نتیجه گیری نفت تهران باشند.


البته مدیران این باشگاه ریشه دار در نیمه های فصل و وقتی کرانچار با تیم نتیجه نمی گرفت، تصمیم گرفتند در پایان هفته بیستم این مربی کروات را پس از شکست 2 بر 1 برابر سپیدرود از کار برکنار کنند و منصور ابراهیم زاده را پس از اینکه یک مسابقه با حضور کریم قنبری شکست خوردند، جایگزین او کردند.


ابراهیم زاده البته زمانی که از آمریکا سوار هواپیما شده بود تا چالش مربیگری سپاهان را برعهده بگیرد، اصلا فکر نمی کرد از 9 هفته ای که در تیم فعالیت می کند، تنها 9 امتیاز بگیرد؛ آماری که میانگین او را با کرانچار که طی 20 هفته 20 امتیاز گرفته بود، برابر کرد.


سرمربی پیشین ذوب آهن که امیدوار بود با تکرار افتخارات سال های گذشته، حضورش برای فصل آتی را تضمین کند، در اولین دیدار خود با پرسپولیس مواجه شد و با نتیجه 2 بر صفر مقابل این تیم شکست خورد. دیدار بعدی آنها مقابل نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان با تساوی خاتمه یافت، تا در دیدار سوم آنها بهترین پیروزی فصل خود را در مشهد مقابل مشکی پوشان با برتری 5 گله جشن گرفتند.

 

پس از اینکه ابراهیم زاده توانست در سومین تجربه خود، رکورد عدم پیروزی در خارج از اصفهان را بشکند، در مقابل گسترش فولاد نیز به پیروزی حداقلی رسیدند تا علاوه بر شکستن طلسم عدم پیروزی در دو دیدار پیاپی که در ادامه فصل دیگر تکرار نشد، طلایی پوشان از منطقه سقوط فاصله بگیرند، اما همه در انتظار شروع سال 97 به بهترین شکل بودند که همه چیز به روال سابق بازگشت.


پیکان روز یازدهم فروردین ماه در تهران و مقابل پیکان با شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد تا شروع بدی در سال جدید داشته باشد. در ادامه دو مصاف با صنعت نفت و تراکتورسازی با تساوی خاتمه یافت و دو دیدار پایانی برابر آبی پوشان لیگ هم با دو شکست خاتمه یافت، تا کارنامه بد ابراهیم زاده در اولین تجربه سرمربیگری این تیم کامل شود.


یکی از دلایل انتخاب ابراهیم زاده بومی بودن این چهره و آشنایی او با فرهنگ تیم اصفهان بود، اما حالا مدیران باشگاه سپاهان می دانند که باید مولفه های دیگری نیز برای انتخاب چهره بعدی باشگاه در نظر بگیرند.

 

گفتنی است تیم فوتبال سپاهان فصل را با 29 امتیاز خاتمه داد؛ 29 امتیازی که با 20 امتیاز در دوران کرانچار و 9 امتیاز در 9 حضور ابراهیم زاده به دست آمد؛ ضمن اینکه آنها در تک مسابقه ای که کریم قنبری به عنوان سرمربی تیم فعالیت کرد با شکست زمین مسابقه را مقابل شاگردان پورموسوی ترک کردند.

دیدگاه‌ها