کد خبر : 1520651 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 17:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با چهره ای که محبوب ذوبی ها شد؛

کی روش استنلی؛ کم حرف، شوخ و آرام

مهاجم برزیلی ذوب آهن با پشت سر گذاشتن روزهای سخت حضور در ایران ستاره سبزپوشان است.

کی روش استنلی؛ کم حرف، شوخ و آرام

به گزارش "ورزش سه"، کی روش استنلی برای مهم شدن و در کانون توجه قرار گرفتن در فوتبال ایران همه چیز داشت. حضور او در ایران با جنجال همراه بود و انتقاداتی از این بازیکن بعد از حضور در ایران به دلیل کارنامه او در فوتبال برزیل شکل گرفت؛ از سوی دیگر شباهت نام او با سرمربی تیم ملی نیز باعث شد تا بعد از مشخص شدن نام این بازیکن اخبار او بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

اعاده حیثیتی به بهترین شکل
گلزنی در هفته های پایانی باعث شد تا کی روش ستاره تیم قلعه نویی در لیگ برتر باشد. مهاجم بلند قامت برزیلی هفته های ابتدایی فصل را از دست داد و اولین دیدار خود را برابر سایپا انجام داد و در نهایت توانست فصل را با 9 گل زده و یک پاس گل در 21 مسابقه به پایان برساند و به خوبی از خودش، امیر قلعه نویی و باشگاه ذوب آهن اعاده حیثیت کند.
نرخ تبدیل شوت به گل این بازیکن طبق آمار سایت متریکا عدد 16.4 را نشان می دهد تا کی روش در رده پنجم فرصت طلب ترین مهاجمان لیگ قرار گیرد.

 

بی نظیر در نبردهای هوایی
کلیدی ترین نکته برای این مهاجم، پیروزی در نبردهای هوایی است. این مهاجم برزیلی بر اساس آمار سایت متریکا به طور میانگین در هر مسابقه 5.1 پیروزی در نبرد هوایی را در کارنامه خود دارد تا یکی از مهم ترین اهداف قلعه نویی از این خرید برآورده شود.
این عملکرد باعث شده تا کی روش استنلی در رده اول در نبردهای هوایی قرار گیرد و بهترین عملکرد را در میان تمامی بازیکنان لیگ برتر داشته باشد.

 

معمای دوستی مرد پرتغالی زبان با یک گرجستانی
دوست صمیمی این مهاجم برزیلی در اصفهان، گیورگی ولیسیانی گرجستانی است. نکته جالب اما در این میان تفاوت زبان این دو بازیکن است؛ ستاره برزیلی تنها به زبان پرتغالی صحبت می کند و تسلطی بر زبان انگلیسی ندارد و بازیکن گرجستانی نیز تنها به زبان انگلیسی صحبت می کند تا رابطه دوستانه و نزدیک این دو نفر، معمای جالب رختکن ذوبی ها باشد.
استنلی البته در این مدت برخی اصطلاحات فارسی را نیز یاد گرفته و با دیگر بازیکنان، کادرفنی و کادر مدریتی نیز رابطه خوبی دارد و اعضای پرتغالی کادرفنی، تنها هم صحبت های او در اصفهان محسوب می شوند.

 

استنلی فراری از رنج سفر
این مهاجم برزیلی بعد از حضور در اصفهان، هرگز به زادگاه خود سفر نکرده است. استنلی برای رسیدن به زادگاه خود در برزیل نزدیک به 48 ساعت پرواز پیش رو دارد و به همین دلیل ترجیح می دهد تا رنج این سفر طولانی را تحمل نکند. این بازیکن برزیلی البته قرار است در پایان فصل و با استفاده از فرصت تعطیلی مسابقات، به خانه سفر کند.

 

مقصد برای اوقات فراغت؛ خانه!
این مهاجم آرام و خونگرم برزیلی اکثر زمان خود را در خانه سپری می کند. کی روش حضور در خانه و استراحت کردن را به حضور در شهر و دیگر محیط ها ترجیح می دهد. استنلی برزیلی البته بیشتر مکان های دیدنی اصفهان را از نزدیک تماشا کرده اما با این وجود خانه خود را به عنوان بهترین مقصد برای اوقات فراغت انتخاب می کند.

دیدگاه‌ها