کد خبر : 1520808 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 13:47 | 132.6K بازدید | 1 دیدگاه

تبرئه مسلمان و تنبیه نیک‌سیرت

پرسپولیس با مترجم خطاکار چه می‌کند؟

حاشیه‌های جشن قهرمانی پرسپولیس با تصمیماتی از سوی کمیته انضباطی این باشگاه، شخص مدیرعامل و سرمربی تیم به اتمام خواهد رسید.

پرسپولیس با مترجم خطاکار چه می‌کند؟

به گزارش ورزش سه، پس از انتشار وسیع ویدئوی توهین مترجم برانکو و استفاده او از کلمات نادرست که برای خوشحال کردن محسن مسلمان بر زبان اصغر نیک‌سیرت جاری شده بود، سرمربی پرسپولیس خیلی زود از این موضوع باخبر شد. باتوجه به اینکه جشن قهرمانی پرسپولیس و تصاویر آن جمعه شب در کانون توجهات بود و عده زیادی ویدئوی لایو محسن مسلمان از اینستاگرام او را تماشا می‌کردند، این فایل به سرعت ذخیره شد و بین کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی چرخید تا در باشگاه پرسپولیس همه از این اشتباه ناخودآگاه مترجم برانکو باخبر شوند. همه از جمله خود برانکو که بیش از هر چیز باور این مساله برایش دشوار بود چراکه در دوره کاری او مترجم هایی مثل رضا چلنگر همواره نزدیکترین و مورد اعتمادترین افراد او محسوب می‌شدند. 


این ویدئو برای برانکو یکی، دو پیام ویژه داشت که مهمترینش سلب اعتماد وی از اطرافیانی است که باید چشم و گوشش باشند. همچنین صحبت‌های نیک‌سیرت، موضع‌گیری او نسبت به مساله بغرنج این روزها (بازی دادن یا ندادن محسن مسلمان) را نشان می‌داد. چیزی که نشان از یک نافرمانی در لایه دوم خود دارد اگرچه نیک‌سیرت در مصاحبه‌های بعدی تلاش کرده این مساله را کتمان کند. صد البته بعضی از طرفداران هم عقیده دارند نباید زیاد به نیک‌سیرت سخت گرفت چراکه او این حرف را بدون اطلاع از انتشار آن به زبان آورده و شاید این تنها یک شوخی رکیک و مردانه باشد. با این حال حالا شرایط به سمتی رفته که برانکو نمی‌تواند نسبت به این اتفاق بی‌تفاوت باشد و شاید عدم برخورد با این مساله به نوعی مدیریت او را در باشگاه زیرسوال ببرد. 


این ماجرا اما یک ضلع دیگر هم دارد که کسی جز محسن مسلمان نیست؛ بازیکنی که با وجود شایستگی‌های فنی در نیم فصل دوم در جبهه مقابل سرمربی قرار گرفته است. البته مسلمان که یکی از محبوب‌ترین‌های تیم هم محسوب می‌شود با رفتار سیاستمدارانه سعی کرده خود را از رویارویی با سرمربی تیم دور کند اما تفسیر بسیاری از هواداران از  گفت‌وگوی منتشره بین او و نیک‌سیرت نشان‌دهنده واقعیت برخی ذهنیت‌هاست. چیزی که تبدیل به نگرانی عمده هواداران بعد از سه فصل فوق‌العاده با برانکو شده است. 


بنابه گزارش خبرنگار ورزش سه از باشگاه پرسپولیس، مدیریت این باشگاه قصد دارد نسبت به این دو واکنشی سریع نشان بدهد. میزان تنبیه در نظر گرفته شده برای مترجم برانکو مشخص نیست اما احتمالا او دیگر برای همیشه اعتماد سرمربی را از دست داده است. همچنین در مورد مسلمان با توجه به اینکه او مرتکب خطایی در لحظه این اتفاق نشده، فعلا کار او در پرسپولیس ادامه خواهد داشت و صدالبته این اتفاق روی ادامه کار او در تیم برای فصل آینده تاثیراتی می‌گذارد.

دیدگاه‌ها