کد خبر : 1520927 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 20:33 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود

بهداد سلیمی: آنقدر داد زدم که گلودرد گرفتم

وزنه بردار مطرح کشورمان یکی از نفراتی بود که در ورزشگاه تختی حضور یافت. بهداد سلیمی می گوید آنقدر برای نساجی داد زدم گلویم درد گرفته است!

بهداد سلیمی: آنقدر داد زدم که گلودرد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی یکی از مطرح ترین هواداران تیم نساجی بود که امروز در ورزشگاه تختی تهران حضور یافته بود. وزنه بردار مطرح ایران می گوید از کودکی هوادار نساجی بوده است. او درباره این بازی و صعود به لیگ برتر گفت: به همه قائمشهری های عزیز تبریک می گویم. تیم ما امروز یک بازی تماشایی را به نمایش گذاشت و در نهایت توانست به برتری برسد. البته راه آهن هم واقعا مردانه جنگید و امیدوارم این بازی آنها در لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.


او دراین باره ادامه داد: نساجی سال ها تلاش کرد و قطعا یکی از تیم هایی بود که امسال لایق صعود به لیگ برتر بود. ما چند سال اخیر تا نزدیک لیگ برتر آمدیم و با اینکه همه تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم لیگ برتری شویم علیرغم لیاقت تیم، این اتفاق نیفتاد. اما خداراشکر امسال شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و ما توانستیم لیگ برتری شویم.


سلیمی درباره وضعیت نساجی در لیگ برتر گفت: البته تیم باید برای حضور در لیگ برتر تقویت شود اما همین الان هم بازیکنان بسیار خوب و با غیرتی داریم. هم کادر فنی عالی و هم هواداران حامی. این ها فاکتورهاییست که به همراه تقویت تیم می تواند باعث نتایج خوب نساجی در بازی های لیگ برتر شود.


او در مورد هواداری خود از نساجی هم گفت: من از دوران کودکی عاشق تیم نساجی بودم و همیشه به عنوان هوادار از این تیم حمایت می کردم . امروز هم آنقدر داد زدم که گلویم درد گرفته است. اتفاقی که در لیگ برتر هم می افتد و در آن بازی ها هم برای تشویق این تیم در ورزشگاه حضور پیدا می کنم. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود که باعث صعود نساجی به لیگ برتر شد.

دیدگاه‌ها