کد خبر : 1521514 | 12 اردیبهشت 1397 ساعت 23:08 | 181.6K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان خونه به خونه دچار فراموشی شد

دروازه‌بان خونه به خونه بابل به دلیل آسیب دیدگی خطرناکی که در دیدار مقابل برق جدید برای او رخ داد، نمی‌تواند برابر استقلال به میدان برود.

دروازه‌بان خونه به خونه دچار فراموشی شد

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل در حالی فردا در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر دیدار فینال جام حذفی را مقابل استقلال تهران برگزار می‌کند که تعدادی از نفرات تاثیرگذارش را به دلیل محرومیت یا مصدومیت نمی‌تواند در اختیار داشته باشد.

ناصر سالاری، دروازه‌بانی که از هفته بیستم به ترکیب خونه به خونه بابل اضافه شد و طی ۱۵ بازی تا پایان فصل نمایش خوبی با ثبت ۱۰ کلین‌شیت داشت، یکی از نفرات تاثیرگذار بابلی‌ها است که به گفته پزشک این تیم در دیدار فردا مقابل استقلال حضور نخواهد داشت.

سالاری در آخرین بازی فصل خونه به خونه مقابل برق جدید شیراز بعد از برخورد با مهاجم حریف از هوش می‌رود و بخاطر مصدومیت شدید به بیمارستان انتقال پیدا می‌کند تا روند درمان او پیگیری شود که این آسیب دیدگی موجب شده تا او در فینال جام حذفی برابر استقلال غائب باشد.

دکتر علی سارنگ، پزشک خونه به خونه در خصوص وضعیت سالاری گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر مسائل سلامتی مشکلی آقای سالاری را تهدید نمی‌کند؛ تمام اقدامات درمانی سریعا برای ایشان انجام شد و سی تی اسکن با انتقال به بیمارستان صورت گرفت؛ خوشبختانه شکستگی و خون‌ریزی برای او اتفاق نیافتاد و در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد.

 

او ادامه داد: آقای سالاری تا صبح فردای بعد از بازی با برق در بیمارستان بود و بعد از ترخیص، شرایط مطلوبی داشت ولی به دلیل ضربه اولیه، دچار فراموشی شده بود که اکنون با گذشت سه روز از آن برخورد ، این مسئله رفع شده است؛ تکان خوردن مغز برای ایشان اتفاق افتاد و به همین خاطر علائمی مثل سردرد، فراموشی و ... می‌توانست برای او رخ داده باشد که معمولا این علائم موقت و گذرا است.

 

پزشک تیم خونه به خونه اضافه کرد: خوشبختانه مشکل فراموشی آقای سالاری رفع شده ولی بخاطر ضربه‌ای که به سر ایشان برخورد کرده و تکان خوردن مغزی اتفاق افتاده، از نظر سلامتی و پزشکی بهتر بود یک هفته استراحت کند که به همین خاطر اکنون در اردوی تیم قبل از دیدار با استقلال حضور ندارد.

دیدگاه‌ها