کد خبر : 1522678 | 18 اردیبهشت 1397 ساعت 15:39 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی دوست دارم به کره جنوبی گل بزنم؛ 

بهادران: آرزو داشتم با ایران هم‌گروه می‌شدیم

میثاق بهادران بازیکن تیم ملی فوتبال فیلیپین می گوید که آرزویش بازی در مقابل بازیکنان ایران بوده است.

بهادران: آرزو داشتم با ایران هم‌گروه می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، میثاق بهادران بازیکن ایرانی تیم فوتبال فیلیپین است که در فیلیپین متولد شد ولی از 2 سالگی به همراه خانواده (پدر ایرانی و مادر فیلیپینی) به ایران آمد و سپس در 18 سالگی بار دیگر برای ادامه تحصیل و ادامه زندگی شخصی و حرفه ای فوتبال به این کشور بازگشت.


بهادران حالا یکی از نفرات کلیدی تیم ملی فوتبال فیلیپین است که برای اولین بار در تاریخ این کشور توانسته به مرحله نهایی رقابت های جام ملت های سال 2019 در امارت راه یابد.


تیم ملی فوتبال فیلیپین در اولین حضور خود در کنار تیم های کره جنوبی، چین و قرقیزستان قرار گرفته است. 


بهادران در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص قرعه ای که به تیم ملی فوتبال فیلیپین رسیده است، گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم ولی تمام تلاشمان را می کنیم که تا می توانیم امتیازات را جمع آوری کنیم. خیلی دوست دارم به کره جنوبی گل بزنم، چون قبلا هم به قرقیزستان و هم به چین گل زده ام. 


بازیکن ایرانی تیم فوتبال فیلیپین در مورد شانس صعود این تیم به مرحله حذفی ادامه داد: گروه خیلی سختی داریم ولی اگر زحمت بکشیم و تلاش کنیم، می توانیم چند امتیاز از این گروه به دست بیاوریم.


میثاق بهادران در خصوص قرعه ایران نیز که با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه شده، توضیح داد:  به نظرم ایران در گروه خوبی قرار گرفته است. ولی به امید خدا ایران باید برای قهرمانی به مسابقات وارد شود و نشان بدهد که چرا در آسیا اول هستند.


هافبک مهاجم 31 ساله تیم ملی فوتبال فیلیپین که پس از قرعه کشی و عدم همگروهی با ایران از این موضوع ابراز ناراحتی کرده بود، در این رابطه افزود: خیلی دوست داشتم که با ایران در یک گروه قرار می گرفتیم و آرزویم بود که مقابل ایران بازی کنم و بازیکنان تیم ملی را از نزدیک ببینم و با آنها فوتبال بازی کنم؛ بازیکنانی مثل اشکان دژاگه، سیدجلال حسینی و علیرضا جهانبخش ولی حتما اگر شرایط فراهم بشود به هتل می روم و آنها را می بینم.

دیدگاه‌ها