کد خبر : 1523085 | 20 اردیبهشت 1397 ساعت 12:04 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

عبدولی و قصه تکراری اعتراض به داوران

ملی پوش کشتی فرنگی در مسابقات انتخابی تیم ملی بار دیگر حاشیه ساز شد.

عبدولی و قصه تکراری اعتراض به داوران

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی، فرنگی کار باتجربه ایران که امسال تصمیم گرفته به 2 وزن بالاتر آمده و در وزن 87 کیلوگرم به روی تشک برود، در اولین مسابقه خود در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی مقابل مهدی فلاح قرار گرفت.


این کشتی گیر اندیمشکی در شرایطی که پیش بینی می شد به راحتی از سد حریفش بگذرد، وقت اول را به یک امتیاز برتری پشت سر گذاشت.


وقتی در وقت دوم داوران یک اخطار کم کاری و یک امتیاز فنی به حریفش دادند، ناگهان عبدولی کشتی را رها کرده و به نشانه اعتراض می خواست تشک را ترک کند.


این فرنگی کار که بارها سابقه اعتراض به داوران را داشته، با رییس تشک دست داد و سپس به نشانه اعتراض برای داوران دست زد. با این حال مربیان خوزستانی او را برای ادامه دادن به کشتی راضی کردند.


در ادامه فلاح 2 امتیاز دیگر از عبدولی گرفت؛ اما در ثانیه های پایانی عبدولی توانست 2 امتیاز را جبران کند و برنده کشتی شود. جالب اینکه این فرنگی کار باتجربه بعد از خروج از تشک هم با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد!


در دیگر کشتی این وزن هم حسین نوری در یک مبارزه حساس توانست از سد مهدی بالی بگذرد تا به همراه عبدولی مدعیان اصلی این وزن باشند.

دیدگاه‌ها