کد خبر : 1524791 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 17:27 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان مشهور جهان عرب در تدارک تیم‌های جدید

با اعلام رسانه‌های عربی سرمربی سابق تیم الهلال عربستان در یک قدمی هدایت الاهلی قرار گرفته است.

مربیان مشهور جهان عرب در تدارک تیم‌های جدید 

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام مسابقات باشگاهی در خاورمیانه، حالا گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد. یکی از این تیم‌ها الاهلی عربستان است که با سرگی ربرف، سرمربی سرشناس اوکراینی خود قطع همکاری کرده و حالا به دنبال فردی جدید است. حال رسانه‌های عربی خبر داده‌اند مسئولان این باشگاه به دنبال حضور استخدام رامون دیاز، سرمربی سابق الهلال هستند. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد اختلاف نظر شدید ترکی آل‌شیخ، وزیر ورزش عربستان با این مربی است. آ‌ل‌شیخ در تصمیم‌گیری کلان باشگاه‌های تحت نظارت خود دخالت می‌کند و این احتمال وجود دارد که مانع انتقال دیاز به الاهلی شود. 


خبر دیگری که وجود دارد در رابطه کریس گروس، سرمربی سابق سوئیسی الاهلی عربستان است. گویا مسئولان باشگاه الزمالک مصر به دنبال استخدام گروس برای هدایت تیمشان هستند. این مربی پس برکناری از باشگاه الاهلی هدایت تیم دیگری را بر عهده نداشته است و حالا به دنبال مربیگری در مصر است.


اما دیگر تیم بزرگ مصری به دنبال سرمربی سابق تیم ملی امارات است. مسئولان الاهلی مصر در صدد جذب ادگارد بائوزا برای تیمشان هستند. در حال حاضر حسام البدری هدایت پر طرفدارترین تیم عربی را بر عهده دارد اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که وی در فصل آینده هم بر روی نیمکت این تیم بنشیند. بائوزا سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین است سابقه اخراج از تیم ملی عربستان و امارات را در کمتر از شش ماه در کارنامه خود دارد. 


در آخر هم می‌توان از تن کاته، سرمربی سابق تیم الجزیره امارات سخن به میان آورد. این مربی سرشناس هلندی بعد از حذف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا با الجزیره قطع همکاری کرد و حالا سرنوشت نامعلومی در انتظار آن خواهد بود و مقصد بعدی وی مشخص نیست.

دیدگاه‌ها