کد خبر : 1524960 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 17:39 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

پافشاری های نیمار سینیور برای انتقال نیمار به رئال

پدر نیمار این روزها در تماس مکرر با باشگاه رئال مادرید است تا راه حل مناسبی برای انتقال پسرش به باشگاه اسپانیایی پیدا کند.

پافشاری های نیمار سینیور برای انتقال نیمار به رئال

به گزارش "ورزش سه"، نیمار چند روز یپش و پس از تنها یک جلسه حضور در تمرین گروهی پی اس جی به برزیل بازگشت تا دوران ریکاوری پس از مصدومیت خود را در کشورش ادامه دهد. برخی معتقدند که او دیگر به پاریس برنمی گردد و پس از جام جهانی راهی رئال خواهد شد اما انتقال او به سادگی میسر نخواهد شد.

نیمار تحت قرارداد با پی اس جی است و دولت قطر به عنوان بزرگترین حامی باشگاه پاریسی، نسبت به حفظ نیمار اصرار زیادی دارد و به نوعی جنبه غرور و حیثیتی قضیه، کار جدایی فوق ستاره برزیلی را دشوار ساخته است.

 

 

1301621

 

 

امروز مارکا گزارش داد که پدر نیمار با خونی کالافات، مدیر بازاریابی و مسئول اول نقل و انتقالات رئال در تماس مداوم است و در جستجوی راهکاری برای انتقال پسرش به رئال. در این بین نقش پینی زاهاوی، مدیر برنامه های باتجربه فوتبالی را نیز نباید فراموش کرد. او در انتقال نیمار از بارسا به پی اس جی نیز نقش مهمی داشت و حالا رئالی ها امیدوار به مداخله و کمک وی هستند.

 

زاهاوی 10 روز پیش در مادرید حضور و با مدیران رئال ملاقات هایی داشت. هدف اول او مذاکره بر سر لواندوفسکی بود که مذاکرات به شکست انجامید و در این بین راه های جدا کردن نیمار از پی اس جی نیز بررسی شد. 

 

آنچه مسلم است اینکه تابستانی بسیار طولانی در انتظار رئال مادرید و نیمار خواهد بود.

دیدگاه‌ها