کد خبر : 1525576 | 01 خرداد 1397 ساعت 13:40 | 80.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

برنامه جالب بارسلونا برای معارفه گریزمان

روز گذشته رسانه های مادریدی فاش ساختند که گریزمان به دلیل سوت های اعتراضی هواداران اتلتیکو تصمیم قطعی خود برای جدایی را گرفته است.

برنامه جالب بارسلونا برای معارفه گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که هفته هاست شایعات پیوستنش به بارسلونا باعث آزار هواداران اتلتیکو شده، یک روز قبل از آخرین بازی فصل اتلتیکو به هم تیمی ها و مدیران اتلتیکو اطلاع می دهد که از جدایی منصرف شده است اما در جریان بازی با ایبار وقتی با توهین ها و سوت های اعتراضی شدید هواداران مواجه می شود، پشیمان شده و دوباره عزم رفتن می کند.

 

 

1303489

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که بارسلونا با علم به این موضوع قصد دارد توافق از پیش تعیین شده با گریزمان را عملی کرده و مذاکرات با اتلتیکو را سرعت ببخشد. بارسلونا برای این انتقال 150 میلیون یورو در نظر گرفته است و با وجود اینکه از یک ماه دیگر می تواند با تنها 100 میلیون یورو(رقم فسخ) ستاره فرانسوی را جذب کند اما می خواهد همه چیز را تا پیش از جام جهانی روشن کند.

 

هدف مسئولان بارسا معارفه گریزمان یک روز پس از فینال لیگ قهرمانان بین رئال و لیورپول(5 خرداد) است. آنها می خواهند با معارفه گریزمان در چنین روزی، نگاه ها را از فینال لیگ قهرمانان به سمت خود جلب کنند. بدیهی است که چه رئال قهرمان شود و چه نشود، معارفه گریزمان یک روز پس از فینال می تواند نیمی از توجهات جهانی را به بارسلونا جلب کند. باید دید مسئولان بارسا تا چه اندازه در این امرموفق خواهند بود.

دیدگاه‌ها