کد خبر : 1526432 | 05 خرداد 1397 ساعت 18:40 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش فولاد و ماشین سازی واگذار می شوند 

نصیرزاده: چک استقلالی ها دست یک هتلدار است

مدیرعامل گسترش فولاد مدعی شد بعد از انتقال مالکیت تراکتورسازی به زنوزی، امتیاز گسترش فولاد و ماشین سازی واگذار خواهد شد.

نصیرزاده: چک استقلالی ها دست یک هتلدار است

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در مورد آینده تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی بعد از انتقال مالکیت تراکتورسازی به زنوزی گفت: همه اینها حل شدنی است و در موردش تصمیم گیری های لازم شده است. بنا داریم هر دو تیم را در آذربایجان حفظ کنیم و به بخش خصوصی واگذار کنیم.


او ادامه داد: تیم ماشین سازی به کارخانه ماشین سازی واگذار می شود که یک فرد توانمند مدیریت آن را بر عهده گرفته است. گسترش فولاد نیز به بخش خصوصی قدرتمندی واگذار می شود و نمی گذاریم تیم ها از آذربایجان خارج شوند.


نصیرزاده در مورد سرنوشت کاری خودش و فیروز کریمی تصریح کرد: در مورد من و فیروز کریمی باید آقای زنوزی شخصاً تصمیم بگیرند. باید منتظر بمانیم تا سرنوشت مالکیت دو تیم گسترش فولاد و ماشین سازی مشخص شود بعد در مورد نحوه و ادامه همکاری مان بحث کنیم. 


مدیرعامل گسترش فولاد در مورد شکایت محمد نصرتی از این تیم بابت مطالبات فصول قبل گفت: کل طلب نصرتی از تیم 180 میلیون تومان است. او طی این دو سال بارها و بارها مصاحبه کرده و بر علیه باشگاه موضع گرفته است. وکیل جوان این آقا هم با برادر آقای زنوزی تماس گرفته و روند کار را خراب کرده است. ما با بازیکنان زیادی تسویه کرده ایم و بنا داریم تمام دیون خود را پرداخت کنیم اما وقتی بخواهند با ما لجبازی کنند هم کارمان را خوب بلدیم و می دانیم چطور پاسخ بدهیم.


نصیرزاده درباره پاس نشدن چک باشگاه استقلال نیز خاطرنشان کرد: ما در این مورد بیش از حد صبوری کرده ایم ولی متاسفانه با گذشت حدود سه ماه هنوز نتیجه ای نگرفته ایم. البته می دانم که استقلالی ها پول این چک را صرف سفرهای آسیایی خود کرده اند. این چک هم الان دست یکی از هتل داران تبریز است. ما به استقلالی ها خوشبین هستیم و امیدواریم این قضیه با تعامل حل شود.

دیدگاه‌ها