کد خبر : 1526869 | 07 خرداد 1397 ساعت 13:53 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

کولینا: تصمیم داور رئال یووه درست بود

پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران یوفا معتقد است که مایکل اولیور، داور دیدار برگشت رئال و یووه، به درستی به نفع رئال پنالتی اعلام کرد.

کولینا: تصمیم داور رئال یووه درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری ها که در دیدار رفت 3-0 در خانه شکست خورده بودند، در دیدار برگشت توانستند 3 گل را جبران کنند و بازی در آستانه ورود به وقت های اضافه بود.در دقیقه پایانی بازی، بن عطیه خطایی روی واسکز انجام داد که داور اعلام پنالتی کرد و این موضوع با واکنش تند بوفون و بازیکنان یووه همراه شد. برخی کارشناسان داوری، این تصمیم را پنالتی و برخی اشتباه داوری خوانده بودند ولی حالا کولینا تایید کرد که داور به درستی در آن بازی تصمیم گیری کرد.

 

 

1295406

 

 

او گفت:" پنالتی به درستی اعلام شد. داور به خوبی به صحنه مسلط بود، صحنه را دید و تصمیم گیری کرد. فقط می‌توانم یک چیز بگویم: داور این بازی تا قبل از این، 199 بازی در لیگ برتر سوت زده بود. من 240 بازی در سری آ سوت زدم. داورانی سال گذشته بازنشسته شدند که در بالاترین سطح بودند. کارلوس ولاسکو، مارک کلاتنبرگ، نیکولا ریتزولی و مارتین اتکینسون. از دست دادن این داورها یعنی به یک نسل جدیدی از داورها نیاز داریم. نمی‌توانم مثل باشگاه‌ها، از آسیا و آمریکای جنوبی داور تجارت کنیم. باید مثل یک آکادمی روی این موضوع کار کنیم."

دیدگاه‌ها