کد خبر : 1527627 | 11 خرداد 1397 ساعت 14:48 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

کار دشوار پرز برای انتخاب سرمربی بعدی رئال

تصمیم ناگهانی زیدان برای استعفا باعث شد تا فلورنتینو پرز، رئیس رئال در مخمصه بدی گرفتار شود.

کار دشوار پرز برای انتخاب سرمربی بعدی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که زیدان پس از کسب سومین قهرمانی متوالی اروپا با رئال، از سمت خود کنار برود و اکنون پرز باید به دنبال بهترین جانشین برای او باشد.

 

 

1302679

 

 

از پوچتینو، لو، کونته، گوتی و حتی یورگن کلوپ به عنوان شانس های جانشینی زیدان نام برده شده است ولی نگاهی به این فهرست نشان می دهد که پرز کار بسیار دشواری برای انتخاب سرمربی بعدی تیمش دارد.

 

پوچتینو گزینه محبوب و مدنظر پرز است اما او امروز تایید کرد که در قراردادش با تاتنهام هیچ بند فسخی وجود ندارد. به عبارتی پرز اگر او را می خواهد، باید مستقیما با تاتنهام وارد مذاکره شود و طبیعی است که راضی کردن تاتنهام بسیار بسیار دشوار خواهد بود؛ مگر اینکه خود پوچتینو باشگاه را تحت فشار بگذارد.

 

 

1302431

 

 

یوآخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان نیز گزینه دوم پرز است اما او شب گذشته پاسخ منفی خود را به رئال اعلام کرد. یورگن کلوپ نیز در لیورپول باقی خواهد ماند و علاقه ای به ترک این باشگاه ندارد.

 

در این بین شانس گوتی احتمالا بیشتر از سایر گزینه ها خواهد بود اما او یک مربی بدون تجربه است و انتخابش ریسک بالایی خواهد داشت. تنها مزیت گوتی آشنایی کامل او با فضای رئال مادرید به سبب سال ها بازی در آن است.

 

 

1281721

 

 

کونته نیز نمی تواند گزینه مدنظر پرز باشد؛ مربی ای که اخیرا و پیش از مصاف چلسی با بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رسما به تمجید تمام و کمال از مسی پرداخت و او را با فاصله بهتر از رونالدو دانست. حضور کونته در رئال بدون شک با واکنش منفی رونالدو و هواداران روبرو خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها