کد خبر : 1528042 | 13 خرداد 1397 ساعت 13:50 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی دوباره به پیراهن آلمان در جام جهانی 2018

پیراهن اول تیم ملی آلمان برای حضور در جام جهانی 2018 با الهام از افسانه‌ای‌ترین طرح پیراهن تاریخ این تیم طراحی شده است.

نگاهی دوباره به پیراهن آلمان در جام جهانی 2018

به گزارش ورزش سه، از پیراهن آلمان در جام جهانی 2018 که توسط آدیداس، شریک قدیمی این تیم، تامین شده به صورت رسمی در روز ششم نوامبر 2017 پرده‌برداری شده. لباسی که آلمان بعد از آن تاریخ، در بازی‌های دوستانه به تن کرده. پیراهن دوم سبزرنگ آلمان هم در ماه مارس 2018 به صورت رسمی معرفی شده است.  


پیراهن جام جهانی 2018 آلمان که بخش عمده‌ی آن به رنگ سفید است، با الهام از پیراهن افسانه‌ای این تیم در جام جهانی 1990، البته با حس و حالی مدرن‌تر طراحی شده است. به جای رنگهای پرچم آلمان، در طرح گرافیکیِ جلوی پیراهن تیم ملی آلمان برای جام جهانی 2018 از  سایه‌های سیاه و خاکستری استفاده شده. سایه‌هایی که با استفاده از خطهای سیاهِ با اندازه‌های متفاوت، به وجود آمده‌اند، بسیار شبیه پیراهن تیم ملی مکزیک برای همین تورنمنت.

 

1296245


طرح روی سینه، نسبت به جام جهانی 90 کمی بالاتر رفته و شماره‌ی جلوی پیراهن، در مرکز سینه، به  فاصله‌ی کمی پایین‌تر از شکل طراحی‌شده قرار دارد. شکل یقه‌ی پیراهن آلمان دقیقاً از یقه‌ی پیراهن جام جهانی 90 آلمان‌ها کپی شده است. 
پیراهن جام جهانی 2018 آلمان بر پایه‌ی الگوی کلیماچیل آدیداس ساخته شده، الگویی که پیش از رونمایی از پیراهن آلمان، با لو رفتن طرح پیراهن تیم ملی مکزیک، از آن باخبر شده بودیم. این پیراهن‌ها در وسط، کمی بلندتر از کناره‌ها هستند و برچسب تایید اصالت، سمت راست پیراهن، کمی بالاتر از لبه‌ی پایینی به چشم می‌خورد. کمی بالاتر از سمت چپِ لبه‌ی پایینی پیراهن هم لوگوی کلیماچیل دیده می‌شود.  
شورت لباس اول تیم ملی آلمان به رنگ سیاه، و جوراب این لباس، سفیدرنگ است. روی شورت، آرم و علامت اختصاری فدراسیون فوتبال آلمان DFB با فونت یونیفورم مخصوص آدیداس چاپ شده است.

دیدگاه‌ها