کد خبر : 1528079 | 13 خرداد 1397 ساعت 15:29 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: منتظرم تا تکلیف کریمی روشن شود

دست نشان می گوید در صورت ادامه حضور تن زاده در سپیدرود او سرمربی این تیم در لیگ هجدهم خواهد بود.

دست‌نشان: منتظرم تا تکلیف کریمی روشن شود

به گزارش "ورزش‌سه"، نادر دست نشان که چندی پیش با عقد قراردادی با مالک سپیدرود رشت به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد، در همان جلسه اول تمرینی با عکس العمل هواداران مواجه شد.

 

هواداران رشتی معتقدند که علی کریمی همچنان سرمربی تیم شان است و نباید فرد دیگری با تیم قرارداد می بست. دست نشان در مورد اتفاقات رخ داده به خبرنگار ما گفت: روزی که من با آقای تن زاده وارد مذاکره شدم شرط اول و اصلی ام این بود که تکلیف کادر فنی قبلی روشن شود. دوستان گفتند که وکیل آقای کریمی در حال تسویه حساب با باشگاه است و بنابراین بنده هم اقدام به عقد قرارداد کردم.


او ادامه داد: روز اولی که سر تمرین تیم حاضر شدم، قرار بود بازیکنان رده امید بیایند و تست بدهند. برخی هواداران اینطور تصور داشتند که ما می خواهیم با بازیکنان تستی تیم بزرگسالان را برای لیگ برتر ببندیم و همین عاملی شد برای اعتراض آنها.


دست نشان با تاکید بر اینکه قصد دارد شاکله اصلی تیم را برای فصل بعد حفظ کند، تصریح کرد: بنا بر این بود که با همه بازیکنان تسویه حساب کامل شود و بعد از مذاکره برای فصل بعد پیش پرداخت هم به آنها پرداخت کنند. اما با حواشی به وجود آمده ترجیح می دهم کنار باشم تا تکلیف مالک و سرمربی قبلی روشن شود.


او با رد هرگونه درگیری اش با هواداران رشتی گفت: همه مردم رشت به بنده لطف دارند و گفتند که اعتراض آنها به موضوع ادامه همکاری علی کریمی است. آقای تن زاده نیز خواهان ادامه حضور در باشگاه هستند و اگر مالکیت تیم به صورت قطعی به ایشان انتقال پیدا کند، حاضر هستند تسویه حساب کادر فنی و پیش پرداخت فصل جدید را به بازیکنان بدهند. اگر این اتفاق بیفتد، بنده سرمربی سپیدرود در فصل هجدهم خواهم بود و بعد به دور از حاشیه کارم را آغاز می کنم.

دیدگاه‌ها