کد خبر : 1528251 | 14 خرداد 1397 ساعت 15:42 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی سرآمد قهرمانی در جام‌حذفی با تیم‌های جوان؛

تخفیف ویژه یحیی به پدیده و امید به تکرار

یحیی گل‌محمدی که سابقه خوبی در کار کردن با جوانترها دارد، نشان داده که راه‌های میان‌بر رسیدن به کسب سهمیه آسیا را بلد است.

تخفیف ویژه یحیی به پدیده و امید به تکرار

به گزارش ورزش سه، مدیران پدیده خراسان در حالی که شنیده می‌شد با آندره پانادیچ کمک مربی فصل گذشته خود به توافقات جدی‌ای برای فصل آینده دست پیدا کرده‌اند در اقدامی بدور از ریسک سرمایه‌گذاری بر اولین تجربه سرمربیگری مربی کروات ، پای میز مذاکره با یحیی گل‌محمدی شناخته شده نشستند که سابقه خوبی در کار کردن با تیم‌های جوان دارد.

 

یحیی گل‌محمدی در دوران حضور در ذوب‌آهن اصفهان با کسب دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی در لیگ 93 و 94 و  کسب عنوان چهارمی در جدول نشان داده که راه میانبر را برای رسیدن به کسب سهمیه آسیا بلد است و شاید به این خاطر نیز بیشتر نظر مدیران پدیده را به خود جلب کرد.

 

مربی‌ای که بنا به سابقه کاری‌اش نشان داده به شدت با نظم بوده و با بازیکن ستاره مخالف است. او بیشتر از هر چیز به دنبال تیمی ستاره است که به نظر می‌رسد با خیل جوانترهای پدیده از درون دروازه با سعید جلالی راد تا مهدی‌خانی و زامهران و ... و حتی حسین مهربان در خط حمله مجالی مناسب برای کار کردن این سرمربی است.

 

1307182

 

مدیران پدیده که کاملا در سکوت مشغول آنالیز گزینه‌های خود بودند در چنین شرایطی گل‌محمدی را به مشهد آوردند تا خشت اول چیدن تیمی در حد و اندازه‌های نام خراسان و بعدا برای رسیدن به سهمیه آسیا را اینگونه بگذارند؛ اقدامی که با توجه به شیوه مربیگری یحیی گل‌محمدی بیشتر در ثبات رقم خورده و می‌توان در فضایی آرام و بدور از تنش این انتظار را از او داشت که پدیده را وارد عرصه جدیدی از دوران حضورش در لیگ‌برتر کند.

 

یحیی گل‌محمدی سال گذشته با محرومیت از پنجره نقل و انتقالات فصل بسیار سختی را در تراکتورسازی پشت‌سر گذاشت. با این وجود بازیکنان کلیدی‌ای را هم برای این تیم تربیت کرده است؛ او این بار انگیزه زیادی دارد تا با شروعی قدرتمند در پدیده بدور از حواشی پنجره‌های نقل و انتقال، بتواند مشهدی‌ها را شاید در اولین سال حضورش از راه‌های میانبر به سهمیه آسیایی برساند.

 

انگیزه بالای یحیی گل‌محمدی و امیدواری او به موفقیت در پدیده آنجا بیشتر هویدا می‌شود که سرمربی یک میلیاردی و دویست میلیونی فصل قبل تراکتورسازی به باشگاهی قدم گذاشته که مشخص است که هرگز توان پرداخت چنین مبلغی را به این سرمربی اسم و رسم‌دار ندارد. گل‌محمدی که مشخصا با سیاست مدیریت هزینه مدیران باشگاه پدیده‌، تخفیف بسیار خوبی در مبلغ قراردادش به مشهدی‌ها داده، نشان داده که امسال اولویت دیگری فراتر از مباحث مالی داشته که چیزی جز موفقیت در لیگ97 نخواهد بود.

 

هواداران پدیده این روزها در پیج‌های هواداری و فضای مجازی از آمدن یحیی گل‌محمدی ابراز شادمانی می‌کنند چراکه می‌دانند پس از اکبر میثاقیان، علیرضا مرزبان و رضا مهاجری، پدیده با یحیی گل محمدی وارد فاز و شخصیت جدیدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها